Friday, November 11, 2011

Tower Heist

Fuuuhhh waaaa hari ni 11.11.11 ok just nice . Mesti ramai orang buat wedding hari ni kan kan haiyoooo . Ok tutup pasal tu ni nak bukak cerita baru pulekk

Pagi tadi around pukul 11 aku dengan along pergi Jusco nak teman makcik ni nak beli kasut . sampai je terus lunch , tindakkan yang sangat tepat bagi mengelakkan kesesakan ketika makan . Yela karang pukul 12 dah lunch break for sure lah nanti jusco tu penuh dan padat .


 habis beli barang tengok movie Tower Heist , boleh tahan best lah juga . sakit lah juga mulut gelak . dalam satu panggung hanya ada 10 orang je macam tak berapa nak meriah lah pulak . sebab kalau sampai part kelakar tuu hanya akan dengar ada sorang akak ni gelak macam langsuir -.- heeeeeeeeehhheeeeeeeeeeeeee . over tahap max betul .

masa tengok movie ni aku pegi bantai melantak makanan ayam (pop corn) dengan ice lemon tea large ok . tak sampai 1 jam ice lemon tea aku dah habis . dah nak hujung hujung movie ni kelakar yang terlampau , tambah pulak dengan air cond entah berapa darjah celcius orang TGV ni letak sejukkkk dohh . grrrr terasa nak terkucir pulak .  aku memang dah tak tahan nak pergi ladies . mata aku ni melilau jee tunggu pekerja TGV masuk dan buka pintu exit sebab tindakan itu bermaksud movie dah nak habis ! tunggu punya tunggu datang pun dan aku terus cabut lari masuk ladies . moral of the story , lepas ni insaf lah , beli air minum sikit sikit atau tak payah beli langsung telan jee air liur anda hahahah :DD

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!