Friday, March 30, 2012

berita ringkas

hokay asap asap , hati tengah membara marah sebab laptop buat hal lagi...and i dont know why..kang kalau aku cakap kat mama , mama marah..so jalan selamat cakap kat ayah hahaha conpom dapat tukar baru weeehaaa

err buat masa ni aku macam malas betul nak update , isnin ni aku ada ujian 2...tak
faham betulah kenapa mesti nak buat ujian sampai 2 kali..lepas tu awal bulan 5 ada lagi ujian..pendidikan malaysia memang kaya dengan ujian peperiksaan dan aku sebagai pelajar pun baca untuk ujian bukan untuk diamalkan -,-  ohh moo ni lah lumrah manusia yang hanya ingin mengejar nama dan populariti:) *maaf kalau ada yg teras

hokay cerita seterusnya , bibik baru sudah mali meyh hahaha hokay mak suka mak suka ... eyh belum sampai petang kang dia sampai..harap tak macam bibik dulu yang koje meroyan..cakap pasal bibik , macam2 jenis bibik aku penah jumpa..yang rajin gilosss , yg hantu makan , kaki duapulohpatjam dengan handphone , yg bila dengar enjin kereta masuk baru tehegeh hegeh carik penyapu ...aiyoyo amaaaaci apapuntakbuley

malam kang akak  bebel lagi 
mandi nonton running man jap kang weeee



No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!