Wednesday, March 21, 2012

kata kata

hokay tenang kan diri , assalamualaikum :)) tahniah kepada pelajar stad yang berjaya dalam spm....ai jeles hokay , semua result "sesedap mata memandang" .....zzzzzzzzz azam nak naik pentas masa amik result pmr tak tercapai , azam nak gambar masuk papan kenyataan sekolah dapat 8A tak tercapai , so dua tahun ni berazam nak capai dua dua azam untuk spm...gilaaaaaaaaa tamak kau jahh ! eyh dah besar rupanya aku , sekejap je dah form4....girgirl tak caye ! tak nak caye ! nak jadi baby ! hahaha *lempang sikit...

semalam baru jumpa surat khabar , hahaha sian dah hampir sebulan kot aku tak baca surat khabar...tu yang bila orang kecoh adik nadhirah ke ?? blabla aku macam "errr apa korang cerita ni" nasib ada fb ada twitter , so lebih pengetahuan sikit eceh..eyh jap promote twitter dulu , sila lah follow @fanihunny saje kerek tulis bebesar....aku faham korang kalau kecik kecik ni susah sikit nak baca kan...jangan risau , aku peramah :)) kau follow kita boleh jadi bes pwen poreber sweet kan kan....hokay sambung cerita , semalam jumpa paper berita harian front page "pelajar tingkatan 3 dibawa lari ke thailand" ya allah macam macam , aku tak faham kenapa dan kenapa dan kenapa yang kau nak bawak lari anak dara orang....all these sosial case happen because of one thing , "when all these good student study  , the bad student still enjoy playing here and there"  macam teacher bi aku selalu kata "kalau awak jumpa budak budak yang malas belajar awak kata dekat mereka macam ni"....... "nanti bila aku besar aku ada kereta ada rumah ada keluarga , kau jangan datang curi kereta aku jangan pecah masuk rumah aku , jangan rompak aku , jangan culik anak aku" .......... WHY ??? sebab masa kita eblajar dia main main , dan sekarang diorang nak curi"hasil titik peluh usaha kita" ... kau faham apa aku cuba terangkan ni ???? bila baca berita tu aku dah cuak , sebab memang banyak dah kes kena bawak lari thailand ni...to all these people : THINK IT DEEPLY , FIKIR DULU , THAT WAS NOT THE WAY TO EASILY EARN MONEY :))

semalam balik kampung lalu highway ada accident , dol aku ternampak ada mayat atas jalan betul betul sebelah kereta kitaorang jelas boleh nampak darah darah...ohhhh myyyyyyyyy cannot go meyh , sampai hari ni terbayang bayang ..... aku kan girgirl harus lah lembuts lembuts gitusss kahkah 

errrrrr apa lagi nak cerita ?? itu saja rumusan untuk hari ini....maaf lah ye blog aku semakin hari semakin sikit entry...aku sekolah kau kena faham :)) aku hanya akan update benda yang bermanfaat sahaja...yang merepek-ing merepek-ing semua aku firkir dua kali nak publish ke nak , nak tak nak nak nak nak tak nak....

so enjoy your day 

and

have fun ....


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!