Thursday, April 5, 2012

April fool blabla

Haha tajuk nak poyo jeeee blabla , ok tak faham apa aku cakap -,- alhamdulillah tamat sudah exam . Hokay macam biasa permohonan laptop baru dalam proses sebab ayah dah luluskan walaupun mama ada menindas...huwahaha i lapchu lah ayah campak flying kiss....so buat masa ni , galaxy ado ipad ado mana kau nak ??? Ipad lagi baguihhh , maju lah ipad untuk negara !!! Tapi malangnya aku tak reti nak masuk gambar dari phone , bluetooth ke hape memang tak payah tak kuasa akak hokay...senang kagi pakai laptop biasa , tak oayah nak android sangat lah... Errr empat hari exam cukup buat aku tertekan sebab study last minute kahkah....AWAS ! Jangan contohi kelakaun minah poyo ni bhahah...aku rasa majoriti warga stad tak puas hati sebab tau tau je dah exam , nanti lagi 3 minggu exam lagi , kau nak mati baca buku jeee duapulohpatjam zzzzzzzz dasar -,- Hari selasa aku dah start demam , cuaca kot ... Dh dua hari hujan lebat , aku kan bangsa pemalas makan sayur tu yang sikit sikit demam...Exam kali ni aku pandai urus masa , sebab aku balik pukul 1.20 makan solat semua dalam pukul 2 aku dah free...masa tu aku akan tidur dari pukul 2 sampai pukul 4 hahhaa gilaaa bukan tidur tu membutassss namanya yee...lepas tu malam study sampai pukul 12 . Tepat pukul 12 kena tidur sebab esok tu aku kena bangun pukul 5 sambung belajar....fyi ini lah pertama kali aku bangun pepagi dlm pukul 4 atau 5 untuknstudy , selama ni tak penah buat sebab aku takut hahahha...untuk exam kali ni aku tak jangka berapa A sebab aku tau memang exam kali ni aku tak serius..baca pun ala kadar jee...nasib lah kalau ada fail... Masuk hari ni dah dua hari along keja kat secret resipe senawang...hahha dah dua hari tak jumpa dia..semua sebab Aku pegi sekolah pepagi buta Dia pegi keja tengah hari buta Lepas tu dia balik keja memalam buta Dan bila dia balik aku dah membuta Hahaha sekian terima acih :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!