Friday, March 9, 2012

far away ~

alhamdulillah hari yang ditunggu tunggu dan tiba lah jua CUTI SEMESTER !!!! ohhh myyy ini lah detik detik yang harus aku gunakan untuk tidur dengan sepuas hati wahhhh.....

hari rabu hari tu , berapa hari bulan ?? 7 mac yes 7 mac birthday along , sempat lah wish walaupun dah nak dekat malam baru wish....sisa sisa kemarah masih terbuku di dalam hati sebab kes aku tunggu dia setengah jam macam orang mintak sedekah aku ting tong ting tong tekan bell dengan hujan yang mencurah mencurah , wa rasa nak adu kan kes ni dekat aduan rakyat lu tau -,-

malam tu kita orang pegi klia hantar wan....fyi ini kali kedua wan pegi buat umrah...insyaALLAH tahun depan satu family aku akan mengerjakan umrah and im really excited about that...wan dengan atuk dari kampung naik bas , so kita orang dari seremban terus pegi klia...sampai terus makan secret resipe sebab perut aku dah berdondang sayang , tengah hari wa makan maggie cup jee hokay -,-


just say hello ayah , cek email ke main twitter yah ?? huwahaha 


tak payah nak muncung sangat lah aku lempang kang hahaha 

mee curry SR portion besar gilosss terus tak selera aku tengok "nasib tak order"


dan ... ini untuk orang kampung macam aku

tetap cari nasi walau dimana juaaa ku berada 

HIDUP NASI !!!! maju lah beras untuk negara 

aku tak faham apa fungsi jagung tuu dengan grill blackpaper chicken ni -,- anyone ??? sila terangkan kepada saya ni kampung girl 


laluan laluan ...... tak cukup dengan nasi sempat rembat ayah punya chicken cornish

sila faham , kampung girl memang cannot go tak jumpa ayam sehari 


tapau cake slice bawak pi kfc teman wan atuk makan 

ni kira kek sambutan birthday aku masa januari hari tu , mama tak beli kan kek 

sentap sampai hari ni T___________T

lupa nak mintak akak tu letak lilin 16 batang , boleh tiup tiup 


awwwww terserlah keceriaan dan kenikmatan pelahap kek birthday sendiri 

eyhh halamak tudung macam senget sikit , maaf yeee -,-


muka terharu dapat cokolet 

awww mekacih mekacih


bai bai wan bai bai atok 

wan jangan lupa beli jubah , kita nak pakai biar nampak gelitaaaaaa 


tanpa aku memey gambar buruk sikit maaf lah yee


bila nak masuk dah ada masalah pulak ...

luggage bag wan dengan atuk tak masuk lagi , orang lain semua dah masuk 

managment dia slow lah ... 

tiada kemalangan jiwa berlaku yeee hehehe


bai wan atok 

campak flying kiss awwww 

sampai umah pukul satu 

lena aku tidur dalam kereta zzzzzzzzz habis kepam kusyen air liur sebaldi huwahaha 


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!