Wednesday, March 14, 2012

jejak kasih yawwwww

errr ok nak cepat , dah pukul 10 lebih dah ni aku besok kena bangun pagi ada dating...opsss salah hehehe ada lah nanti balik i cerita yeh...

aku kan dah masuk alam alam keremajaan , eyh keremajaan ke ?? ok lupakan....dah masuk form4 kawan aku pun ramai yang dah go far far away...sorang sorang pindah , teringin doe nak pindah...macam urhhh kau bayang kan aku kena duduk sana sampai form5......huh tak berkembang minda langsung...padan lah kawan fb aku sikit  -,-

mula mula rancang hari isnin tapi ada yang tak dapat datang...aku tak tau macam mana tiba tiba aku pulak jadi kepala untuk gathering ni hahaha..ok i faham kata kakak kan...

macam mana aku nak mula cerita ni hah ?? err kumpul dekat lake garden dulu then baru pegi parkson main bowling...aku belanja diorang kek , sebab aku teringin nak kek hahaha....ok bukan , aku belanja untuk semua   just for fun...sebab aku pernah kata kat orang ni , birthday kau aku belanja blabla orang tu pulak aku belanja kau blabla..aku manusia biasa yang mudah lupa so aku sekali kan je nah hamik sebijik kek kau hadap lah hahaha


abaikan muka tuan tanah :))

cun pulak aku tengok kek ni , macam crown pwinces...kelas kau fani ~


kau bayangkan dekat lake garden yang angin sepoi sepoi bahasa bak menapar pipi lepas tu kau nak pasang lilin

kau nak feeling feeling *awww thank you for the cake im touched !

zzzzzzzz puhleaseeeeeeeeee aku lempang nanti


akmal lari bawak kek -,- 

ni lah budak yang girgirl fb selalu kata "eeee azim ni hensem lah" hampeh -,-


kemalappan hitam dicemari dengan kuning sengal 

aku tak faham kenapa tiba tiba semua macam malu malu kambing , nak kena aku panggil "eyh sini lahh potong kek"

aku dengan akmal jee kepochi hahaha -,- eyh kata jiran give me five !


dan yang diraikan , bekas pelajar tunku ampuan durah 

untunglah haaaa dapat pindah , aku ni -,- entah mana borang permohonan tukar sekolah tu

entah entah pengetua dah bakar , saje tak nak kasi orang pindah kan 

seriously entry terpaksa berhenti setakat ni sebab aku dah tak larat , mata dah tekelip kelip 

to be continued ~


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!