Saturday, March 3, 2012

hello march

fuhhh tengah hari panas panas ni dapat pulak oren sunquick yang terlebih gula pergghhh manissssssss giloss sah memang aku fail buat air hahaha...macam biasa lah talk less more picture...eeee cannot go lah , aku susah betul nak duduk depan laptop buat karangan pepanjang kat blog...wa busy meyh , sempat buat ala kadar...engak papo deyh minggu depan cuti panjang , tak nak usik buku nak usik laptop jeeee...


hahaha nak gelak habis habis tengk gambar....ni kalau paan tau aku amik gambor dia tidur mampus kena belasah....semalam dia pegi bengkel upsr dari pagi sampai petang....lepas tu malam tu kita orang pegi jj...dalam kereta on the way balik rumah budak betual ni dah tidur...lepas tu bila sampai rumah naik bilik terus capai bantal tidur kat lantai sebab atas katil besepah penuh barang barang aku....bangla yang basuh kereta auto kat jalan pantai tu pun tidur atas katil kau apahal tidur kat lantai...kau dah masuk spesis nepal merempat tau huwahaha....tuu bantal bulu kucing peberet tak tinggal , tetap peluk -,- sadis betul , muka ganas tapi tidur peluk batal busuk...baju pun tak tukar , tak pe besok kau bangun pagi nak pegi bengkel tu lagi kau tak payah mandi , celup muka dalam sinki dah siap :)

betul lah kata pepatah 

like father like son 

tapi bukan son kot 

bapak boreh anak rintik 

eeee merapu jee aku 


dan ini lah dikatakan 

binatang peliharaan sama seperti tuan peliharaab opssss hehehe

aku menyampah bila paan cakap dengan kucing2 dia 

"meh meh jom keluar abang kasi makan "

ohhhhhhh pleaseeeee geliii hokay 

aku rasa kalau kucing tu boleh cakap 

mesti diorang jawab 

"bila masa pulak mak aku lahir dapat manusia"

hokay lah 

last last 

untuk tatapan umum 






kiki dah tua sho sad to know that 

haloloh 

taik idung kau bekerak 

tu lah time mandi kau pegi pesta buih sana sini 

luu busuk mana ada awek mau sama luu meyh 

bai :)

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!