Friday, March 23, 2012

sorang sorang



nak buat entry sesentap sikit boleh 

to you yes you khairun izzati , bai bai makcik 

nangis~ 

rezeki kau dapat kgv , pegi lah sana teman balqis 

lepas tu tinggal kan aku sorang sorang dekat stad 

alahaiiiii nak pindah jugak !!

to you : jaga diri , belajor rerajin :)) 

i lap you , campak flying kiss hahaha


------------------------------------------------

tadi ada cikgu aku buat luahan perasaan sambil nangis nangis 

kesian aku tengok dia 

apa yg aku boleh kata 

kita hidup kalau asyik nak menyusahkan orang baik tak payah hidup 

semoga suatu hari nanti "si dia" akan insaf dan sedar akan kesalahannya

sedar akan kata kata maki hamun  yg dilemparkan kepada org lain 

------------------------------------

dah hampir seminggu aku mimpi pasal orang yang sama 

dan aku tak faham apa maksud mimpi tu 

-------------------------------------

sorry -,- 

memang ni entry untuk aku sorang je akan faham 

tak tau nak luah dekat siapa 

nak cerita dekat sini , i malu lah jah kihkih 

jadi , simpan dalam hati kemas kemas 

dan terus bersabar 

sekian time acih 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!