Thursday, March 15, 2012

sambungan jejak kasih yawwww

hokay gigih kan tangan mengupdate...seriously tak sabar nak cerita pasal gung datuk...macam macam jadi , alhamdulillah aku selamat pegi dan balik -,- something bad just happen dan masa tu aku rasa "mati lah aku kat gunung ni "


ayuuuu kan kan kan , eyh kau kata tak ?? alah jeles lerr tuh 


tiba tiba najwa latif datang bawak gitar nyanyi -,- 

kau ado hahaa


aku tak nampak apa yang sama antara yusra dan farhani....yusra ani , ani yusra hahaha

bila jaga kiosk "kak kak kembar ke ??"

ohh puhleaseee akak punya kembar selena gomez ok *uhhhhh pengsan dengar statement pelastik kau nyahh 


diah start perangai "jampi merapu pak joko "

ni yang perempuan fb selalu kata "ohhh mmyyyy dia hensem "

ohh puhleaseeeeeee semua aku lempang karang 


hah kan terserlah kependekkan aku 

dulu masa darjah 6 aku lah paling tinggi, budak budak junior kalau nampak aku "eeee tuu kakak tuu anak cikgu asiah tinggi macam omak eyh"


backstreet boys hahaha , aku lempang sorang sorang jap ni kang 

susah betul ada kawan malu malu harimau ni , ajak amik gambar pun susah


eyh menari zapin ke apa budak ni -,-
 

rembat hangbag balqis hatyai mari ,kau ado ??

ni bonia jual 400 kau carik kat hatyai 40 hinggit siap ada less*nampak sangat penipu

kelasss kau ada macam mak datin tak hakak ni 

ni kalau tunjuk kat mak aku mesti mama jelesss anak dala dia voggggg gituh


kau tengok budak pro bowling pilih bola 

"errr tak ada bola golf ke kat sini , senang aku campak jee terus strike "


kau tengok pro dah ready 

focus focus

ingat strike strike !!


hah kan yeahhhhhhhhhh goal !!!!!!!!!!

eyh besar betul punggung budak ni -,-

tapi sebenarnya .......

dua game main , semua masuk longkang -,-

sebab tak puas hati 
eyh salah 

sebab nak puaskan hati

main satu game lagi 

dapat 56 ok sedap  mata memandang 

sekian time acih

gilaaaaaaa penutup tak memuaskan betul 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!