Thursday, December 30, 2010

selamat tinggal 2010

Assalamualaikum ,

yaaaaa hari ni dah 31 . 10 . 2010
huh -.- sungguh cepat masa berlalu
dah setahun kan kan
and 2011 aku form 3 PMR yeee :DD
mood agak excited disituhh
excited lahh sangat buku tak usik pon
sekejapp nya cutii bagi laahh lama lama sikitt
aku tak habis enjoy ni
okk dahh dahh lah tuhh fanii
actually enrty aku kali niehh nak flash back 2010

aku start dengan bulan 1 lahh kan kan JANUARI
yaaaa bulan 1 saya lahir bulan satu tau tau
20 . 1 . 1996
ingat tuu yee birthday saya ngeeee :DD
this year birthday aku tak lah meriah macam korang punyee
simple simple jee
pagi pagi buta dah dapat mesej "happy birthday fani"
alolo terharu akuu tau tauu
but masa birthday aku tuhh mama dengan ayah tak ada sebab pegii mana ntahh aku lupa
never mind lahh after mama balik tuhh mama and ayah still bawakk aku makan makan
my friend ! diorang lagii hebat
nak buat suprise kononnyaa lah kan but terkantoi HAHA
hishh hishh thankss guyss
diorangg kasi aku CUPCAKES ! sangatt sedappp

eyy japp palingg pentingg
2010 saya seorang PENGAWAS !
haha agak bangga disituhh

haha im the shortess among of them
apa aku kesahh !
biar aku kenal kan 3 orang yang dalam gambar tuhh
from the left with white school uniform is ADIB ASYRAF 
haaa amik kauu capital latter akuu tuliss ni haa
aku dengan dia since form 1 lagi kiteorang dah kenal
dia classmate aku from aku form 1 sampai aku form 2
dia sangat baik dengan aku dia banyak tolong aku  pluss kadang kadang aku tolong dia
dalam banyak banyak kawan lelaki aku paling rapat dengan dia
sudah sudahh seterusnyaa !
yang tinggi sebelah adib adalah AKMAL AZIM
yaaaaa abangg aku tuhh
abangg sebab birthday dia 19 . 1 beza sehari je dengan aku
dia jiran palingg dekat
agak rapat dengan ini budakk
tapi haha aku baru kenal dia this year
since 2008 aku duduk dekat dengan rumah dia aku tak penahh kenal dia pon
start this year lahh baru kenall pluss dia pon selalu kene penyepak free aku kan kan
kan kan azim , sedap kan kene penyepakk lain kali kacau lahh aku lagiii yee penendang pulak aku kasi kau kangg
okk last but not least MUNIRAH AISYAH
ntahh betul ke takk aku eja nama kauu mun
tinggi kan diaa huh -.- aku jealous tengok dia tinggi
dah lah tinggi kurus pulak tuhh

dahh dahhh cukup ! next story !
bulan 6 aku ada mid year test
result aku palingg lah teruk
aku menangis tengok result aku !
nasi dah jadi bubur kan
kenapa result aku teruk sangat ? sorryy aku tak boleh share dengan korangg
then final exam yaaaa result aku meningkat even tak banyak gred yangg naik
but it is much much better than my mid year test
aku dapat sijil tau tauu haha belagak gilee kau fani !
yelaa aku tak pandai macam korang kan kan

next DECEMBER !
yaaa school break kan
mesti lah pegi holidayy but LAST MINUTE HOLIDAY 
HAHA konon kuruss padahal gemok !
booooo to fani LOL


yaaa aku holiday kat terengganu
sangat sangat best holidayy kat sana
tenangg jee hotel yang aku duduk dekat dengan pantai
bangun pagi pagi dengar bunyi ombakk
stay sana 2 hari 1 malam
kejap je kan kan :(
mama ada meeting so kene balik awal
lepas tuh pegi perak 
ayah ada game golf kat sana
so kiteorang mengedik ikut sekali heee :D



LOST WORLD OF TAMBUN ! sangatt best ohh
aku cakap macam aku enjoy kat situhh
padahal tak , malas ohh pluss tak de mood time tuhh
aku main game indoor jeee pluss jalan jalan tengok harimau grrrrrr

2010 ada yang manis ada yang pahit
actually banyak yang pahit tapi aku malas nak cerita
tahun ni aku agak peramah sebab aku ramai kawan baru tahun ni
next year kene jadii lagi lagi dan lagi peramah

hello 2011 ! yaaa besok kan kan
azam aku mestilah 8A PMR kan kan
doa kan aku okkk
okk dahh dahh sangat sangat panjang aku membebel
nyte nyteee

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!