Thursday, December 2, 2010

Kem Asuh 2010

Assalamualaikum ,

heeee sekian lama aku menyepi
ala 5 hari je kottt bukan 5 tahun kan kan
ok base on title aku kat atas tuuhh
yaaa aku pegi kem sebenarnyeee
aku nak storryy morrryy about kem yangg aku pegii niehh

   Tempat : Kem An-Naim , Hulu Langat , Selangor Darul Ehsan 
   Tarikh : 28 November - 02 Disember 

Modul 
~tahsin Al-quran dan solat
~tahfiz surah-suarah lazim
~motivasi&jati diri muslim
~kepimpinan dan karakter diri
~pembinaan sahsiah islamiah
~refleksi diri : hargai pengorbanan & kasih sayang ibu bapa

Aktiviti Tambahan
~kayak
~water confidence'
~merunut hutan
~leadership games'
~menara impian

HAHA ok korangg korangg dah baca kan ape aku tulis kat atas tuhh
yaaaa kem ni about "keagamaan"
actually mula mula masa mama aku ckp kne pegi kem ni
aku pon macam huh -.- OMG please lahh takk suka !
tapi bile aku fikirfikir balik
aku memang patut pegi
aku ni takk lah baikk mana pon
solat pon bukan complete satu hari lima waktu
and aku pelukan ketenangan disana !
after balik kem ni semalam aku sebakk gila
aku pon takk tau nape
aku pegi kem ni dengan cousin akuu andd my lil adekk yg gedikk
ok now aku nak start storryy

Ahad 28 November 
lol tarikh yg dinanti telah tiba , aku dah kne pegi kem tuhh
awal gile aku bangon padahal malam tuhh aku titow lambat
yela excited pluss takut plusss plusss
tempat tuhh lol dalam hutann dikelilinggi hutan !
memang HULU lahh and tempat tuhh takk sama dengan ape yg aku bayanggkan
woooo kat sana perghh ramai jejaka jejaka kacak pluss tampan
but sorangg pon aku tak minat
buduhh kan akuu heeee even aku single aku masihh setia pada si dia
then buat group , im the leader of a group
AL-FAJR ! yaaaa group kite palingg hebat kankan even point kite palinggg ntahh pape 
qistina ! kak nada ! najwa ! fatimah ! syasya ! aida ! balqis ! aqilah ! syazana ! akak fani rindu gile babengg kat koranggg
palingg aku takk bolehh tahan anakk anakk buahh akuu (ahli kumpulan aku ) ejek namaku !
kak fani dieorangg panggil kak kelakar ! jahat betul HAHA
qistiana ! farhanah ! OMG miss youu guysss damn much
ingatt yaww tread markk kite
aktiviti palingg aku suka "merunut hutan"
this is my first time experience masuk hutan
before ni aku penah masuk but hutan tuhh takk  mencabar langsunggg
kiteorangg masuk hutan , masak dalam tuhh , solat dalam hutan
ha solat dalam hutan ! memangg fun andd bende yangg aku akan ingat sampai bile bile
habiss baju merah favourite aku , kotor kotor akibatt kne lumpuhh !
and time kiteorangg dalam hutan tuhh ade pokok tumbangg
aku pon macam huh -.- YA ALLAH
tapi alhamdulillah semua selamat :)
then balikk tuhh aku ber kayak-ing
fuhhhh fun habiss but huh -.- sakit wokk tangan
one more thingg , to kak fiqah !
thank youu akak sebab ajar saya , you are the best facilitator ever
seriouslyy aku miss bende bende yangg aku buat kat sana
macam titow sama sama , makan sama sama , memekak sama sama
aku takkan lupekan best best moment aku kat sana
memangg rugii lah anda anda yangg takk join kem niehh
a lots of thingg aku belajar kat sana
then aku sedar andd i need to changee
i need to be the new farhani ! yeahhh i need it

kem ni habis semalam siap ade penutup yangg grand grand gituhhh
ade kumpulan rabbani datangg LOL sedap sungguhh suara mereka mereka
parents semua dahh datangg lah kan
kiteorang kene terus cari parent masing masing bile masuk dewan tuhh
aku nampakk ayahh akuu andd aku teruss salam pelukk ayahh akuu
time tuhh  YA ALLAH menitiss air mata akuu , non stop !
lama aku salam ayahh akuu andd i can see from his eyes
he was cryingg also , seumur hidup akuu belum pernah aku tengokk ayah menangiss
huh -.- then aku cryy lagii cryy and cry and cryy again
habiss make up aku HAHA 
lepas tuhh amik sijil penyertaan andd packingg barang utukk balikk
bert sangat hati aku untukk pisah dengann sahabat yangg aku baru kenal 5 hari !
but kiteorangg rapat macam dah 5 tahun kenal
hope one dayy kite dapat jumpe kan kan
kem asuh 2010 ! palingggg hebat !
asuh , asuh , asuh jadi baik HAHA


aku takk bawak camera , kalau aku bawak bolehh aku snap gambarr di sana
its owke , aku try cari gambar gambar kenangan manis aku kat sana
if ade aku akan show dekat post Kem Asuh 2010 (part 2)

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!