Saturday, December 11, 2010

wet world !





Assalamualaikum ,

holaaaaa apa khabarr anda anda semuaaa
holidayy korang mesti gempakk kann
aku punyee holidayy simple simple jeee 
well parentss aku busyy so takk dapat lahh holidayy jauh jauhh
semalam mama free so mama bawaakk kami pegii wet world jeee HAHA
wet world je ponnn
yellaaaa aku takk kaya macam korangg
aku holidayy kat malaysiaa jee yelaaa im proud to bee malaysiann :)
heeee actually aku malas nakk pegii
but mama dahh pot pet so aku pegii je lahh
aku kann anak yangg baikk ngeeee :D
then time on the wayy pegi breakfast mama cakap "nak ajak addin and pearl ajak lahh"
huh -.- aku dahh lahh takk bawak bajuu untukk enjoyy kat sana
finally aku terpaksa pinjam bajuuu anak pearl HAHA
dahh sampaii ape lagiii kite enjoyy lahh heeee
aku  show pic je lahh eyhhh

 woooo this is my cousin nur nabila but panggil pearl HAHA
i likee thiss picturreee ! aku lahh yangg snapp kan kann
alolo gedikk gile kauu addin ! HAHA

yaaaaa wooo tenangg jeee kan picture ni -.-

wooooo thatss me with pearl andd my sisterrr !

  


aku tersangatt lahh menyukaii gambarr niii sebab . . .
aku nampakk kurusss ! HAHA (sungguh perasannn)
takk ada siapa siapa nakk pujii aku kann so apa lahh salahhnyeee akuu memuji diri ku iniii
tapitapii akuu sedarr realitinyeee aku memangg gemokk
thenn dahhh pukul 2 plusss panasss so balikk lahh
takk de bendee yangg menarikk ponn
okk guysss nytee nyteeee :)


mr bunnyy ! iloveyouu <3

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!