Saturday, January 1, 2011

2011

Assalamualaikum ,

nurul farhani !
heeee aku nak tunjuk tuhh tuhh sepit baru HAHA
poyo gileee kau fani ! boooo kat fani
tengok orang pakai macam best pluss comel ohh sepitt tuhh
soo saja mengedikk beli
murahh je pon tak sampai 10 hinggit pon
sorryy lahh eyhh muka kat atas tuhh gedikk sikit :DD
sudah sudah lupa kan sepit ituhh
eyy HAHA hari ni 1 of januari 2011
im 15 years old ohh
if orang tanye umur berape ?
aku dengan bangga nyaaa menjawab
age 15 ! amik PMR tauu thiss year 
agak belagak disituhh haha
lepas ni huh -.- no facebook-ing no blog-ing
:( :(
never mind , study pluss PMR much much better than fb pluss blog kan kan
huh -.- mama ayah hishhh semua sedara mara aku mengaharapkan aku dapat straight A !
macam susahh jeee hishhh deyy fani belum pape dahh cakap susah geget kau kang
still ada masa nak study kan
along angah dapat 8A ! aku ? 8A ? insyaALLAH
tengok batch 95' jerit jerit senyum sampai telinga dapat result gempak  aku jealous tau takk
yaaaa so go go fani do the best
you can do it cehh HAHA
lusa dah masuk sekolah
bhaha deyy aku excitedd niehh
hishh but :( kene bangun pagi pagi
tak suka !
malu ohh pegi sekolah
aku dah gemok :(
hishh suddenlyy ! hilangg ilham aku nak memblog-ing
sampai sini je lahh aku pot pet ogehh


2011 ! hello heeee
satu jee aku harap
no more sadness PLEASE :'(
my ambition is to be happy

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!