Friday, December 17, 2010

shawl !

Assalamualaikum ,

holaaa guysssss ! HAHA
shawl ! maksud bahasa melayu nya selendang (eyh betul ke ? ntahh lah)
sekarang kan kaum wanita suka pakai shawl  , but not semua lah
macam golongan ibu ibu yang age 40 something tu tak pakai shawl
mereka lebih mengemari tudung yang ada awning 
contoh paling terdekat
mama ku HAHA
dulu mama tak pandang langsung tudung tuh , now siap ada collectin lagi ish ish
yela tudung awning kan senang , sarung je tak payah lilit bagai
tapi ada je kan yang same age dengan aku suka pakai tudung awning
but not me , aku tak pernah pakai tudung awning
sebab ? muka aku tak sesuai langsung pakai tudung tuh
aku lagi prefer pakai tudung syiria
even ada beberapa makhluk tuhan cakap aku tak sesuai pakai syiria !
hishh asal kan  aku pakai tudung , dari aku free hair je
in the same time , aku suka pakai shawl
but collection aku tak lah belambak macam korang punya
aku malas beli tapi tak pakai
sekarang dah modern , orang beli online
so ramai lah yang buka 'gerai online' HAHA
yaaaa mari mari shawl 2 singgit , 2 singgit
(ada ke shawl 2 singgit ? tipu jeee )
ok mari mari aku tunjuk gambar shawl
kot lah ada yang tak tau apa itu shawl (macam ada je)
love love gituhh <3

yaaa this is what we call shawl ! ni shawl biasa
cantik kan , alang kahh baguss kalau semua ini milik ku HAHA


 
shawl anting anting

ok yang ni nama dia shawl anting anting
kenapa nama dia anting anting ?
maybe sebab kat hujung shawl tuh ada macam ala ala anting anting gituhh
aku nak beli but huh -.- mana mahu dapat fulus ? dari langit ?
nanti lahh aku kaya aku borong satu kedai
shawl pelangi




sepittt :)

nak yangg ni !
haaa yang ni pulakk
sepittt (betul ke ? betul lah kot)
ingat dah pakai tudung tak bolehh pakai sepitt
ingat sepit ni untuk yang free hair je kee   
kami yang bertudung juga boleh !
tengok gambar yang atas tuh wahh sungguh comelsepit sepitt itu semua
hish aku kena beli semua ni
nanti kalau aku dahh beli aku tunjuk kat korang ogehh heee :D


yaaa dahh habiss sudah aku membebel pasal shawl
gambar gambar ni semua aku copy and paste jee heee
kalau ada typing error or mana mana cacat cela
im sorry , normal kan buat salah heeee :)
okk guyss nyte nytee

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!