Saturday, December 25, 2010

aku seorang nurse sementara

Assalamualaikum ,

yaaaa tak penah penah aku bercita cita untuk menjadi seorang nurse HAHA
sangatt lah kelakar
mesti korang pelik kan kan
apahal hal sini fani niehh macam orangg tak betul tiba tiba nurse bagaii
heeeee biar saya menceritakan kejadian yangg sebenarnya cehh wooo :DD
21 . 12 . 2010
tengah hari tuh mak lang aku datang bawak nenek saya
nenek aku ada check up kat KPJ SEREMBAN
mula mula aku ingat check up biasa je , rupa rupanyaa kene warded
mak langg aku tunggu hospital call sebab time tuh bilik full
around pukul 6 macam tuh hospital call suruh datang sana
ok mak lang aku bawak nenek aku and malam tuh mak lang aku jaga
along ada tanyee mama boleh tengok nenek tak then mama kata tengok besok pagi je lahh
22 . 12 . 2010
pagi pagi lagi aku dah bangun
eyhh tak lah pagi sangat
bangun subuh then tido balik pukul 8 baru bangunn
siap siap pegi hospital sebab pagi tuhh aku dengan along kene jaga nenek
japp actually aku tak panggil nenek aku 'nenek' aku panggil wan
aku jaga sampai tengah hari je then aku balik jap
petangg tuh aku pegi hospital balik
23 . 12 . 2010
sejarahh hidup aku sepanjang cuti sekolah ni
aku bagun solat subuh terus mandi siap siap pagi hospital
selalunyaa aku bangun solat then tido balik
then pegi breakfast kat kedaii dengan cousin aku
then huh -.- buhsan ohh
mak ngahh aku kata pegii lah tengok wayang
wahh kesempatan niehh
movie habis pukul 3 so kiteorang terus balik rumah
malam tuhh datang hospital balik
24 . 12 . 2010
again and again
bangun pagi pagi
macam biasa lahh kann
maybe petang tuhh wan dah boleh balik
aku and akak aku jaga wan sampai tengah hari
then mama datangg
mama baru balik dari ipoh
mama suruhh aku and along balik rehat
woooo sungguh lama akuu tido petangg tuhh
pastu mama text "along and alang jaga wan malam ni ok"
aku macam huh -.- bukan wan dah boleh keluar ke
so aku dengan along siap siap pegi hospital
sampai sana dah pukul 11
tinggal aku dengan along je kat situhh
kiteorang tido kat lantaii je ogehh !
tapi alas dengan tikar and selimut
aku tak boleh tido malam tuh
sejuk gileee LOL
24 . 12 . 2010
wan aku pon dah ok
doctor kasi lahh balik
one morething sebab wan aku tak boleh balik on date 23 . 12 . 2010
sebab wan aku tak makan tengah hari !
hishh sebab tuhhh je , kejam gilee doctor tuhh
now wan aku stay kat rumah mak lang aku

this is my first time
jaga orang sakit
tido kat hospital
makan minum pakai money sendiri ohh !
ayahh lupe kasi duit belanja huh -.- sangat nakall ohh ayahhku
bende yang aku tak lupa bawak time kat hospital
HAHA yaaa lapppyy tak tinggal ok
tiap kali pegi hospital MESTI bawak
sama lahh dengan adik aku yang gedik nii
sibuk dengan game diaaa
heee me with kimi aww <3
aku babysitter sementara disituhh


katil 320 wad selasih !HAHA
ntahh berape puluh kali aku pegi wad tuhhh katil tuhh
nurse kat situ pon forsure dah kenal aku
yelaa siang malam asyikk muka akuu jee datang situhh
okk ni pesakit nyaa
ni wan aku 
sian diaa muka pucat jee

HAHA yaaaa kami cucu mithali
yangg tolong pakaikan stokin tuhh aku lahh heeee :DD
yangg pegang tiang tuhh my along
sengal ohh dia tuhh biarkan wan aku masuk toilet sorang sorang
dia kata "takk pee wan dah sehat" sengal jeee
haaa yaa anda ditangkap!
atas kesalah mencuri makan pesakit !
bukan sekali , tapi selalu
hahaaa yaaa actually bukan die jeee aku pon join sekali
yellaaa kadang kadang ada makanan lebih wan aku tak habis
so kiteorangg habis lahh kan
tak baik kan membazir
yaaaa ni picture last day kat hospital
forsure aku rindu nurse nurse kat situhh
rindu kedai kat lobby hospital tuhh , suka buat kedai tuh kaya dengan memborongg kedai dia
alhamdulilah wan aku dah semakin sihat
batuk dia dah kurang
darah putih dengan darah merah dia pon dah stabil
HAHA eyhh lupa aku tak cakap pon wan aku sakit ape kann
wann aku ada infection kat lungs pluss dia batuk batuk pluss darah putih dia banyak

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!