Saturday, December 4, 2010

school holidayy !

Assalamualaikum ,

heeee holaa guysss , deyy penatt gile after balik kem hari tuhh keje aku titow 24 hours !
hishh ape nakk jadii lahh
petang tadi mama and ayahh pegi rumah sape ntahh aku pon takk tau
so just tinggal kami empat beradik
thenn kakanda aku ajak main ping pong
aku on jee
so main thenn huh -.- aku malass pluss malass nak main so mereka mereka main tiga orangg
akuu amikk camera snapp gambarr mereka mainn ping pong wakil taman sri pulai 2 HAHA !
kelakar kott now familyy akuu , sibukk sangat nak exercise
hoho takk pe lahh , sihat kann

wooo itu diee kamii 
jamned gile sama adikk aku yangg gedikk 
disebabkan die aku takk dapat join merekaa
aku justt jadi penontonn takk berbaya katt situhh huh -.-
bukan penonton jee siap jadi jurugambar lagii HAHA
nextt year punye raya aku tuntut duit kat korangg korangg yee fana , ainn andd tak terkecuali paan gedikk !
dahh penatt aku snap gambar merekaa mainn ping pong tuhh
haaa suddenlyy ilham aku datangg
NFphotographyy marii wokk HAHA
aku pakai camera biasa jeee
takk sehebatt nikon D700 , canon EOS D60 , sony a55 korangg kankan
asal aku adee huh = ="




wooo biasa je kann tau tuhh 
cuti ni aku memanjangg pegang camera
hobi baru lahh tuhh
ayahh ayahhh mana nikon yangg ayahh janji kan tuhhh ish ishh
takk pe lahh i will gie youu timee daddyy  ceh HAHA
okk lahh sudahh lambat nii
besokk aku kene pegii shah alam konvo mak suee saya weeee
so nytee nytee youu all :)

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!