Saturday, December 18, 2010

a friend :(

Assalamualaikum ,

a friend . . .
semua orang ada kawan kan kan
yangg tak de tuhh , ha pandai pandaii lah cari kawan yee
aku ada story nak share dengan korang korang semua
this girl nama dia miss J (bukan nama sebenar)
ok not miss J , aku panggil dia J je lahh
okk mari mari dengarr aku pot pet HAHA

J . .
dia ni cantik , kurus senang cite dia full package lahh
ok actually miss J adalah makhluk tuhan yang sama dengan post aku yang dulu title 'trouble is a friend'
haaa mesti korang nak cari post aku tuhh kan kan
takk payahh lah , aku dah delete pon post tuh
kenapa aku delete ? aku ada sebab aku sendiri kenapa aku delete post tu
aku sayangg sangat kat J ni
dia baik . . tapi tu dulu ! now huh -.- aku benci dia
yaaa aku tau takk baik benci benci orangg tapii . .
J . .  kau tau takk yangg kau dahh buat aku kecik hati
yaaa kau tak tau ! sebab aku tak pernah nak face to face dengan kau cakap pasal bende nii
aku bukan malu and aku bukan segan
aku memang tak boleh terus terang , sebab aku still nak jaga hati kau
dan sebab nak jaga hati kau lahh aku sanggup delete post 'trouble is a friend ' tuh
sebab aku tak nak hilang kawan
even ada yangg dah membebel kat aku , marah marah aku sebab aku tak terus terang
tapi kau jahat J ! kau jahat !
orang just nampak luaran kau , orang kata kau baik tapi semua tu FAKE
aku dah terlampau banyak bersabar dengan perangai kau
kau susah aku tolong , kau sedih aku cheer up kau , kau gaduh dengan mr right kau aku jugak yang tolong solve problem korang
aku bukan nak ungkit aku just nak kau sedar semua ni
tapi bila aku sedih ada kau datang cheer up aku ? tak ada kan .
time aku ada poblem ,  ada kau kau kesah ? huh -.- tak langsung
kadang kadang aku tengok kau ignore aku !
ok fine aku sabar
kau kutuk aku !
fine aku sabar lagi
lagi sekali kau kutuk aku !
huh -.- ok aku chill relax jee
kau tipu aku !
again and again akuu sabar , sebab aku think positive
J kadang kadang kau baik , kadang kadang kau kejam
you are so  stuborn , kau tak pernah dengar apa yang aku cakap
kau selalu rasa kau betul
kau tamak J ! kau tak pernah puas dengan apa yang kau ada sekarang
lagi satu kau selalu buat orang tu macam sampah
bila kau senang kau lupa orang tuh , bila kau susah baru lah kau tegedik gedik datang cari orang tuh
mulamula aku kenal kau
aku rasa kau lah friend forever aku
but aku salah :(
aku cerita kat kakak aku semua pasal kau , dia pon terkejut bila aku cerita pasal kau 

J . . aku tak berani nak terus terang dengan kau
just kat sini je tempat aku terus terang
aku sayangg friendship kita
but you are to much babe !
aku harap kau baca post aku kali ni
sorry if there is a certain word that make you hurt

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!