Friday, November 26, 2010

goodbyeeee !

 assalamualaikum !

dah one week school holidayy kan kan kejap je rasa
nanti dahh nak masuk 2011 wooo excited !
sebab 1 januaryy aku adalah calon pmr grrrrrr
heeee tengahh bosan so saje jeee mengedikk snap picture
tengokk tuuhhh saya pakai shawl !
wooo lama takk pakai dahhhh
dulu suka gile pakai shawl then dahh malass nak lilit lilit sampai tecekik -.-
tadi kemass bilikk jumpe shawl tuhh ygg pakai tuhh heeee
so lepass ni aku pakai shawl lahh
membazir kan beli takk pakai
one week cuti aku memang banyakk buangg masa
tido makan online
buku ? takk usikk ponn
homework tusyen aku takk siap
baguss kan sayaa ngeeee ^_^
eyyyy maybe ni last aku update bloggg
im not in town for a few dayss
aku nakk pegii ke medan perangg untukk menegakkan akidah islam ! [huh tipu je]
HAHA nanti aku balikk aku bagi tau mana aku pergii tau tau
to amirul hazim ! jangann sad sad okk aku pegi kejapp jeee takk lama pon
btw to MR F take care ok !
byebyee guysss miss youu all muaaahh


*pendekk je post aku HAHA 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!