Friday, April 13, 2012

lawak jumaat

hye assalamualaikum , macam biasa lah short entry sebab selagi tak dapat laptop baru tak ada semangat nak bebel pepanjang...

err ni cikgu bm aku yang cerita , cikgu bm aku memang rajin pung pang cerita .... yang duduk belakang belakang mintak maaf lah aku tahu korang mesti terngangga "apa cikgu ni cerita apa apa ??"

cikgu ni dulu duduk dekat kuala pilah , err aku tak ingat apa nama kampung tu..kat kampung biasa lah selalunya kedai kedai runcit mesti cina yang jadi tokey...ada satu kedai ni , aku bagi nama samaran lah untuk amoi kedai ni (seu ling)...

nama samaran : 1) mak kepada cikgu aku (mak jemah)
                        2)cikgu aku ( cikgu comel )
                        3)amoi kedai runcit (seu ling)


cikgu comel : mak , kenapa seu ling tu anak dia ramai ada 14 , kita ada 11 je...tak sakit ke mak ??

mak jemah : mana lah mak tau

cikgu comel : nanti mak tanya lah dia

                               ----------------------------------------------------------

mak jemah : eyh seu ling , u tak sakit ke beranak banyak kali 

seu ling : kenapa , u rasa sakit ke ??

mak jemah : mesti lah sakit , macam mana u boleh tahan beranak banyak kali ahh

seu ling : aiiyaaaa , beranak serupa kentut meyh 

do you get what i mean , dia kata beranak serupa kentut -,- eeeeee ngeerriiii hahahahha 

sekian tima acih :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!