Saturday, April 14, 2012

new look from A-LOOK

awal bulan 4 hari tu wan masuk hospital lagi...wan kan baru balik mekah , biasa lah tak sihat...tak sihat tapi hari tu mesej mama nak mash potato kfc...hamboi hamboi lebey nampak...

so bila dah dekat hospital , duty hantar makanan gilir gilir lah...pagi mama , bila tengah hari aku dengan along...wan memang kalau masuk hospital tak pandang lauk hospital , tak sedap katanya...hamboi hamboiiii lebey lagi nampak...kihkih 

kebetulan wan masuk malam jumaat , sabtu ahad aku ada kat rumah..dan kebetulan pulak isnin tu aku ada ujian..ya allah -,- kemain bejalan tak hingat malam ahad baru gelabah carik buku...

sabtu tu tengah hari keluar hantar lauk wan , lepas tu keluar pegi jusco...along konon nak tanya kat tgv ada kerja kosong tak...lepas tu nanti ptg nak jemput mak su dekat term...masa dekat jj TERlalu dekat depan a-look fuhhh saja usya usya sekali pekerja dia datang pulak..."yes miss , do you want make a speck .. beli dua dapat 199" ........... what !@#$% aku dah lah ada masalah pantang kalau dengar ada promotion ni ... terus bisik kat along "aku ada duit ni , nak beli nak beli" lama gila pilih , dekat satu jam lah jugak pusing pusing pilih yang berkenan...banyak warna hitam , aku tak nak sebab macam biasa sangat...ada tu warna merah cantik tapi along kata "no no tak sesuai" alahaiiii , bila dah pilih check power blabla bayar , esok amik..


eeeee idung besorrrr kahkah , ok ke ??? errr ada kata ok ada kata macam makcik makcik ... ok aku sentap kejap -,-  

hari ahad lepas amik speck terus pecut balik hospital , sebab wan dah call "ko kat mano ni " ...... *keletong wan "alahh ada ni hah nak tengok wayang jap kihkih " .... 



sempat bawak buku sains , ni memang nama nya last minute study ... dekat hospital pun jadi...lepas tu tanya along "tlg terangan kan mitosis dengan miosis , tak faham " ...... "tuu banyak doktor kau pg lah tanya" pffffttt 


sebelum balik teman wan makan , hamboi lauk meriah tak hingat ....hamboi hamboi

penat dah -,- kboi

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!