Saturday, April 14, 2012

si gelabah

assalamualaikum :)) hahaha mood gembira sebab update entry pakai laptop baru .... dah tak pandang laptop lama .. main jeling jeling jeee kihkih

it has been a month without a laptop...rasa macam eyh ni tak boleh jadi ni , parah hidup aku cenggini...aku sayang laptop lama...laptop paling sedap eyh sedap ke , paling mantop lahh...

 
hah nampak ??? mula mula dia buat aksi terencat macam ni lah , ajak bergurau...bila aku on jeee screen jadi macam...lepas tu bila aku off , then nak on balik terus tak boleh hidup...minyak habis kot -,- 

aku tak ada niat pun nak susah kan ayah beli laptop baru , tapi aku terpaksa mintak sebab nanti bila aku pinjam laptop mama , mama bising itu ini...nanti akak jugakk yang kena marh tau sobsob...


tengok kotak dah lah yeee , dalam kotak tak boleh tengok nanti korang nangis tengok lawa sangat hahaha *perasanperasan ... 

banyak keja aku kena buat malam ni , folio bm isnin kena hantar...lepas tu update entry yang dah tergendala (paling penting) lepas tu siap kan text untuk oral test ...

sekian tima acih 

thank you ayah , sayang ayah lebih ...

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!