Monday, April 30, 2012

im back

halluzzzz haha err dah lama rasanya tak update , well kau kena faham aku tak ada idea sebenarnya kahkah....tak tau kenapa tahun ni macam busy duapulohpatjam , tang mana busy aku tak tau...nak kata jaga anak , anak tekak je lah aku ada....minggu depan aku dah start exam lepas tu cuti panjang hurayyyy i suki i suki , boleh jenjalan...alahh paling jauh jalan pun jj je winkwink..

minggu lepas mama dapat voucher buku , so bila tngok expired date lagi berapa hari so terus pegi jj balik sekolah tu borong habis habisan sebab nak habis kan voucher ... aku malas nak beli banyak banyak , sebab nak borong buku kat pesta buku nanti..err tak tau bila dpt pegi , nak kena tunggu along cuti alahaiiiii nyampazzzz

hari tu makan kat manhattan fish market , perghhh mengancam sedap ualls ... tapi aku salah pilih , aku tiba tiba jadi kurang cerdik order mediterranean baked fish...rasa macam tawar...mama order seafood olio boleh tahan sedap...paan order macam biasa lah fish and chip dia...ni first time makan sebab sebelum ni kalau pegi jj mesti pegi SC tak pun JONNY'S dengan KR...sangat tak berkembang minda hokay


fried country mushroom 

sedap :))

tepung macam ayam kfc , celup denga sos perghhh 


fish and chip 

macam selekeh jee plating kau jah 


mediterranean baked fish for me 

nak muntah makan -,- 

tapi sebab lapar giloss telan je 

menyesal tak order fried patter 

sekian sahaja cerita makan makan 

bai aku ngantuksssss 


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!