Thursday, April 19, 2012

Seminar Ahli Lembaga Pengarah

hahaha hokay gila menganjing tajuk , feeling feeling ahli koporat...eyh aku memang pemegang saham hokay , aku ada jawatan pengurus pengeluaran ecehhhh kelassss kau jah ... alahhh ni main main jeee , olok olok lah katakan ...

err selasa hari tu , aku kena pegi seminar usahawan...kitaorang pegi 5 orang dengan cikgu sekali dekat pusat dakwah...mula mula excited lah nak pegi sebab memang ni kali pertama aku join kelab usahawan...


bagi aku benda ni kalau ada aktiviti lagi best , ni ceramah pagi sampai petang ngantukkk lah bang oiii...aku sempat tidur kejap , 10 minit pun berbaloi lah..tak ada benda la aku rasa nak cerita sebab kalau aku cerita apa yg aku dengar kang confirm lah kau melopong tak faham

sumbat sumbat gambar dah lah yee....rasa macam tak muncul muncul idea nak tulis...


belum ramai lagi ni , ada lagi sekolah yang belum sampai 

nampak tak mana aku ??

cari lah aku , cari lah 


wakil tunku ampuan durah :))

eyh macam lain macam je muka ai tau 


pengerusi aka pengarah urusan dan naib pengurusi 

puihh puihhh 

nyampazzzzzzzzzzzz


hokay cikgu main tipu , cikgu tinggal kan kitaorang lepas tu cikgu hilang petang baru sampai kan 

sesesentap -,-


terserlah aku paling gelap weeehaaaaaaaa


annoying boys T____________________T


the best school , kiosk terkaya smk seri ampangan 

wooooo kelas tau baju kau , gerun akak tengok dik 

dah lah yeehh penat -,-

good night :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!