Monday, January 3, 2011

saya kembali ke sekolah ngeeee :D

Assalamualaikum ,

wahhhh hari ni 3.1.2011 i repeat again 2011
bhaha first day school babe!
excited gileeee ohhh yellaaaa rindu school sangat sangat
palingg pentingg acikk kantinn iloveyouu lahh acikk still ingat akuu kankan
pagi pagi buta dahh bangunn
psss bukan bangun sendiri
credit to mama sebab kejut kan aku haha *aku sangat susah bangun pagi
then mandi huh -.- even mandi pakai air panas pon still mengigil *again sebab terlalu excited
siap siap pegi sekolah bersama jiran jirann ku yaaaaa azim and syamil
thankss yaww sebab sudi teman aku jalan kaki pegi sekolahh
sampai sekolah wahhhh ramai nyaaa makhlukk
agakk jakun disituhh
then cari member member akuu huh -.- kejam akuu je yangg datang awal
haaa start lahh drama jejak kasihhh
jerit jerit yelaaa dah lama tak jumpee kan
masuk dewan perhimpunan bla bla bla
okkk mari mari masuk kelassss !!!!
yeaaaaaa what kelas tingkat 4 ?
grrrrrr macam dera aku jeeee huh -.-
hishh hishh if tak kurus jugak takk tau lahh kan
my class teacher PN MAZNAH
sangat sangat best cool jeee veryy open i likee
palingg pentingg pembersihh ogehh saya sangat suka cikgu pembersihh
thenn bla bla cikgu bi ,  sejarah and agama but heee aku lupe nama cikguuu
rehat wooooo full ohh kantinn
macam mana aku nak makan niii ?
dahh lah tak breakfast pagi tadii
so minum soya je lahh alas perut
masuk kelass belajarr macam biasa
this year IM NOT A PREFECT 
saya pakai bajuuu putihhh weeee :DD
semua orangg tanyaa asal pakai baju putihh * kenapa tak jadii pengawas *
hishhh aku punyee sukee lahh adehhh
i love myy agama teacher ustaz syed sangat bestt cool waahhh
kringgggg kringggg balikkkkkk yeaaaaa
balikkk serangg nasi dua pinggan haaa amik kau DUA PINGGAN  !
even penat but first dayy in school sangat sangat best pluss fun


*awak awak saya rinduu awakk HAHA
  you tukar hair stile kann i likeee it aww <3

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!