Friday, January 7, 2011

a week :DD

Assalamualaikum ,

wahhh hari ni 7.1.2011
means dah seminggu aku sekolahh
sangat sangat besttt plusss funn
first ! palingg pentingg lahh dah one week bangun pagi
huh -.- palingg lah aku malass
then time aku makan sangat sangat terukk lohhh
dahh tak teruruss
pagi tak breakfast then bilee lunch aku makan sangatsangat banyakk
tolong tolongg haha
next week aku tryy control *hopee bolehh
eyy guess what SMK TUNKU AMPUAN DURAH kan kan
dahh ada BAS haha *agak belagak disituhh
yela yelaa fine tau lahh sekolah korangg dahh lama ada bas sendiri kan kan
sekolahh aku jeee baru nakk ada
asal adaa dari takk deee
memangg hari ni onee dayy the whole STAD takk belajarr haha !

tadi teacher maznah kata "next week form 3 punyee class kene reshuffle"

aku macam huh -.- apee niii takk nakk lahhh
please let me stayy in 3 DURAH please pleasee*berdoa niehhh

MR A ! please text aku malam niii pentingg LOL !
*haha ignore ayat di atas , act tuu untuk someone


kk bubyeee tusyenn time KUMON ! here im comee yaahooooo :DD

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!