Saturday, January 8, 2011

aku si gemokkk !

Assalamualaikum ,

ilove super ring !

aku sangat sangat suka makan banyak banyakk
effect dia aku lahhh si gemokk haha :DD
seperti gambarr yangg ternyata di atass aku sangatt sukeee makan kan kan
makann sangat sangat wajib untukk kesihatan
takk makan mati kangg haha *tipuu jeeee
actually aku nak cakap pasal gemokk in english we call it FAT
title fat tuhh memangg palingg sesuai untukk aku lahh kan kan
sejujur nyaaa disini saya NURUL FARHANI mengaku bahawa AKU GEMOK
haha haaaaaaaaaa amikk kauu pengakuaan terbaikk niehhh *agakk takk malu disituhh

since aku sekolah rendahh orang panggil aku "ketua gajah" sebab masa tuhh aku jadi ketua darjah
ada lagii but huh -.- aku dahh lupaaaa
againn time aku tusyenn masa aku standard 6 someone called me "gegar" 
sebab ? huh -.- aku ponn takk tauuuu
from aku form 1 sampai sekarangg someone called me "gemok"
*ketua gajah  *gegar *gemok
sedapp kan nama nama tuhh semuaa
tiap kalii aku dipanggil dengan gelaran gelarann hebatt kat atass tuhh aku senyum
tapiii dalam hati ? tuhan je yangg tauu
tipuu lahh kalau aku cakap aku takk marahh ! aku takk geram !
memangg aku marahh memangg aku geram
but what can i do
masa aku kecik kecik dulu huh -.- okk fineee panggil lahh aku gemokk kee ape keee
memangg akuu tak kesahh
but now aku dahh besar form 3
takk kann still nakk main ejekk ejekk ni kann
deyyy come on lahh duniaa dah majuu lohh
be more matured dude !
zaman ejekk ejekk nii huh -.- zamann batuu jeee mainn
ingat aku takk de feelingg kee haaa
aku ada nama ogehh stop calling me 'gemok' andd so on
semua orangg tak perfect kann
semua orang ada kekuranggan masing masinggg
now aku chill but one dayy once akuu memangg dah out of control huh -.-
timee tuhh baru kau tauu langit tinggi ke rendahh
last word from me :DD
be nice with your friendd , pluss mulut jangannn asyikk pot pet mengejekk aku pahamm !

pssssss currently listening to greyson chance song sangatt bestt darii layan laguuu JB kesayangann ramaii tuhh huh -.-

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!