Wednesday, January 12, 2011

12 . 1 . 2011

Assalamualaikum ,


yaaaa hari nii hari apa ? rabu yaaa betul betul
actually hari nii my lovely mom birthdayy aww :DD
happy birthday mama ! we all love you so much 
this year aku along share money beli present untuk mama
dahh lama aku takk kasi present on birthday mama
selama ni just kasii birthday card jeee
but thiss year aku kaya sikit cehh haha
no lahh aku ada duit lebihh sikit so share lahh moneyy kan kann
pagipagi akuu dahh serangg mama wishh dia
wahhh mama sangatt happyy
to my mama : may ALLAH good bless on you
sayangg mama sangat sangatt

pssss sorryy lately memangg entry aku ntahh pape*sangat sangat huruhare
aku memang takk de masa nakk menghadap lappy 24 hours
yelaaa PMR kann paham pahamm je lahh
kalauu aku free insyaALLAH akuu tuliss entryy yangg best best sikitt ogehhh

mr A ! wahhaaa ilysm

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!