Wednesday, April 6, 2011

seriously

Assalamualaikum ,






huh -.- mama ayah im really sorry i didn't mean it
ok dah lupakan itu masalah aku
to aqif : dude baru sekarang kau carik aku
dulu elok elok kita kawan then kau hilang
sekarang baru gedik gedik nak text aku . sepak kau lajulaju jap kang !
sorry yee derrr aku tak suka kawan dengan orang SELFISH -.-
dah lama aku tak update kan kan
alah kalau aku update macam ada yang nak baca jee hehe
since last week aku sibuk buat folio
howework lah tusyen lah
sampai tak de masa nak update
since ketiadaan fb dalam hidup aku HAHA lol aku jarang online
waaaahh peningkatan :))

aku benci pengawas teetttt *sorry kalau ada yang terasa
aku bukan apa
accident ni jadi tadi
cerita dia macam ni . . .
macam biasa pagi pagi ada perhimpunan
kelas aku pagi tadi semua gelabah buat homework math *tuu lahh HOMEwork buat kat sekolah sape suruh
tapi aku chill jeee sebab dah siapkan hehe annoying :D
then datang seorang makhluk yang bernama pengawas tiba tiba masuk kelas aku
masuk jee terus jerit

pengawas : hooiii korang boleh tolong keluar kelas sekarang tak !

budak kelas aku semua jamned jee
macam apa jee prefect tuu , cakap slow2 dah lahh
kiteorang tak pekak lahh ngekk
tak habis lagi niehh
lepas tuu dia marah marah one of prefect from my class
aku pon tak sure kenap
tapi dia tengking member aku depan orang ramai
semua tengah dengar announcement dia pulak jerit marah member aku
yee pon nak marah slow lah suara kauu aduh
kau marah macam nak kasi satu bangunan tuu dengar
time rehat pulak aku dengan balqis nak naik kelas then this silly perfect marah marah kiteorang
dah pukul 11 , rehat habis so boleh naik kelas lah kan
dia kata tak boleh naik , tunggu sampai loceng bunyi
eeeee nak jee aku sumbat roti banyak banyak kat mulut dia
balqis kata kat aku maybe pengawas tuu ehem ehem sebab tuu dia asyik marah
HAHA aduhh sengal marah tak bertempat

my favourite song ! hari hari mesti dengar 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!