Friday, April 15, 2011

nak pagar gigi

eyh guys hola hola :)
agak lama aku tak update
alah seminggu jeee kan
before ni aku ada buat a few entry tapi bila nak type tuu ppuupppp hilang semua apa yang aku nak tulis
haaa folio sejarah plus geografi aku yeeaaa dah nak siap
senang rupanya , aku jee yang MALAS !
tadi aku ada blogwalking , main usya usya blog orang
aku tengok ramai yang buat entry pasal PENGETUA baru sekolah aku yang strict gila lahh
dia kan baru so nak buat macam transformasi lahh
nak tukar tuu lah ini lahh
suka hati kau lahh wahai pengetua , aku ikot jee as long as what u want i afford to obey your instruction

eyy aku kan sebenarnya teringin nak pakai gigi besi tuuu
nak pasang pagar kat gigi aku biar tak masuk pencuri HAHA *annoying
yang kenal aku , tau lah gigi aku macam mana kan
tak tersusun hehe :DD
tak pecaya ? meh mehh i tunjuk kat you all gigi i

fani bunny :DD

haaa full view gigi aku LOL 

HAHA tuu tuu kan dah cakap terabur
disebabkan itu lah aku tak pernah nak senyum nampak gigi
kalau boleh gelak pon nak cover gigi
dulu kan time aku kecik2 aku sangat suka makan makanan manis
dah lah suka makan lepas tuu malas nak gosok gigi
haaa bila dah besar baru menak menyesal sebab dulu tak jaga gigi elok2
kepada adik adik semua JAGA LAH GIGI ANDA YEEE 
azam : kalau dapat lebih 1A nak bodek ayah pasang gigi besi HAHA

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!