Monday, April 25, 2011

last minute

Assalamualaikum :)

eyhhh hola guys *tayang gigi arnab :D
waaaaa dah berapa minggu tak update blog
ni semua angkara sibuk buat folio geografi yang macam WTFish tuhh
malam tadi sanggup stay sampai pukul 1 sebab nak siap kan folio
well budak baik kan kan . budak baik selalu buat keje last minute
buat keje awal awal tak mencabar ! HAHA
finally aku berjaya siap plus hantar folio tuu
betul ke tak tu lain cerita lah
yang penting aku siap
kelas 3 Durah tadi semua hare siapkan folio sebab takut kene babap dengan PENGETUA CEMERLANG  


lately ni aku asyik moody plus termenung 
sorang member aku tanya 

member : weyh kau asal mokcuk , moody jee 

aku : hah -.- *tayang senyuman tak ikhlas

member : eyy mok , aku tanya niii

aku : heeeee aku ok jeee .

member : cehh macam aku baru kenal kau tadi jeee . selalu kau paling hyperactive ni diam jee . kita kan member . story lahh *cerstory cerstory

aku : HAHA dasar usop celup betul kau .

awww terharu kott
ada jugak member aku yang caring pasal aku hehe
thank you friend :)

ohh yaaa weyhh hari tuu kan kan
first time kot aku pegi sekolah pakai full uniform untuk curriculum
yela selama ni mana penah aku pakai full uniform
ni semua angkara PENGETUA CEMERLANG  aku yang tersayang itu
dah dia suruh pakai kan so tadah jee lah apa dia suruh
aku tak heran sangat sebab aku kan puteri islam
beli kain plus tudung pink agak murah lah jugak kan
dari kene beli uniform polis yang lengkap dengan harga 100++
kalau abah kau kaya boleh lah beli kan
kalau yang duit cukup cukup makan jee tuh tak ke menyusahkan


3 durah !

3 comments:

  1. bajet comel lah tu ha??? kelab putera islam tak dak ka?

    ReplyDelete
  2. well bukan nak bajet lah kan memang waaa comel lerh winkwink

    ReplyDelete
  3. well bukan nak bajet lah kan
    dah memang comel nak buat macam mana

    ReplyDelete

i love you all !!!!