Tuesday, April 19, 2011

Score A

Assalamualaikum ,

eyy aduh aku dah tukar link
so blogger lain tak dapat tengok recent update aku lahhh
never mind lah , aku membebel sorang pun tak de hal
guess what mid year test sekolah aku start lagi 2 MINGGU !
i repeat 2 MINGGU pooitt
aduh gila lahh paling awal kan
aku tak ready lagi nii
serious aku tak ready untuk mid year plus trial plus PMR
aduhh mau tak kantoi PMR aku kang
okk wake up dni think positive
ada lagi masa kan kan so chaiiyokk !

sekarang aku nak jadi promoter sementara
aku nak promote SCORE A
ok sape penah dengar ? angkat tangan macam saya *gaya usup wheelchar HAHA
score a ni actually cara pembelajaran output e-learning yang terunggul 
aku dah try , eyh no bukan try aku dah join programe ni
actually mula mula aku pon tak tau ape score A ni
one day tuu mama tanya nak masuk score A tak ?
aku dah blurr sebab aku ingat score A tuu tusyen atau motivasi
lama lama baru aku tau apa itu score A
err hehe programe ni perlu menggunakan duit yeee
BUKAN FREE !
masuk washroom kat sogo pun kene bayar ni kan nak masuk programe e-learning
berapa kena bayar ?
hehe dirahsiakan yee . kalau nak tau korang search jee kat google then cari contact number dia



ok programe ni ada macam2 soalan daripada semua chapter dari form 1 sampai 3
note , exercise plus exam semua ada lah


so mari mari join SCORE A yeeaaahhh :DD
aku suka programe ni sebab buat revision pakai lappy
best tak mengantuk sebab menghadap lappy HAHA
kalau buat revision through book memang tetido lah aku


eyy MR N happy birthday ok :)
this year maybe bithday kau tak seBest tahun lepas
your life is yours , my life is mine
even aku tak tegor kau , tak cakap , senang cite even aku buat bodoh dengan kau
aku still anggap kita kawan not more than that

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!