Monday, March 14, 2011

puas !

hello guys ! grrr *fani sengut !
eyy hari cuti ohh happy gile dapat bangun lambat guling guling atas katil lama lama
memang fun habis lahh kan
hari nii memang aku berjaya buat bende yang berfaedah ! yeeeaaaa bangga okk
pagi tadi bangun pukul 7 alarm dahh memekak memang WTH betol lahh kann
hishh sabar jee lahh
then tiba tiba aku dapat hidayah ~
iaitu keinsafan mengemas bilik aku yang dah mcm sarang hemster
bandingkan sarang hemster dengan bilik aku memang bilik aku number 1 lahh kann
bila dah kemas the whole bilik tuu termasuk washroom ogehhh
sumpahh PUAS yangg teramat lahh
then breakfast
guess what aku breakfast 2 slices of bread with kaya plus one glass of nestle bliss
yeeeaaa menu diet paling hebatt lah kann
around pukul 12 mcm tuhh aku dahh sakit kepala
aduhh -.- dah dua hari sakit kepala niehhh apahal
so rest lah kann
bangun jee terus cekup maggie :))
aahhhhh lepas gian kott ! HAHA
tadi buat homework math
ohh man susah !
aku tak suka soalan math yang susah !
HAHA eyy fani kalau nak yang senang pegi suruh ayah kau buat soalan sendiri yeee
target : malam nii kene buat lagi satu homework :))

eyy kau tau . .
yee memang lah kau tak tau sebab aku tak cakap pape pon lagi kann HAHA * sepak aku lajulaju
semalam plan dengan msue nak tengok wayang
dahh sampai sana aduhh full pulak 
memang aku hishhhh sabar jeee lah kan
tengok movie tak dapat so pegi lah window shopping
satu pon takk mengugat nafsu shopping aku
so aku decide nak pegi popular kejapp cari fail plus novel
tengah pilih pilih file suddenly one boy main tarik tarik tudung aku
eyh aduhh kau apahal -.-
ohh rupenyee si teeeettt *terjumpe pulakk aduhh :))
borak borak kejap then aku dah malas nak pot pet dengan dia aku bla lahh kan
moral of the story : kalau nak tengok movie lain kali book ticket awal awal yee , dah tau sekarang dah start school holiday

one morething sekarang dah bulan march kan
birthday my two lovely sisters
untunglah hari jadi awal ~
NURUL FARHANA
heee happy belated birthday ok
i sayang you lebih lah along
cepat lah balik seremban haaa bawak i pegi jalan jalan :DD
NURUL FARHAIN
happy birthday to you dear
untunglah birthday hari nii HAHA
wish you luck in your study
buang lahh sikap ego plus degil awak tuu yeee kihkih
to both of you study hard ok
i always pray for your happines *ayat touching sila nangis
nanti balik seremban i belanja both of you tau tau
eyh haaa  lupa lagi sorang
NUR ASHIKIN
msue yang memang banyak bawak i jalan jalan heee :DD
thank you ok
i sayang you lebih sikit lahh aww <3
nanti dah dapat gaji cepat cepat belanja i okk :))

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!