Saturday, March 19, 2011

no manners !

Assalamualaikum .,

yeeaahh mood tengah marah nii grrrr
owh yaaa tadi kan kan me plus ayah plus paan pegi jogging dekat kompleks
serious fun
dah lama tak jog kat situu dah banyak berubah kot tempat tuu
ntah asal aku bersemangat sangat nak jog pagi tuuh
selalunya aku lahh manusia yang paling malas nak jog
around pukul 7 kiteorang keluar rumah
dah sampai warm up jap then buat hip hip huraayyy dengan ayah HAHA
ayah lahh ni , dia kata untuk kasi naik semangat *memalukan jee -.-
ayah kata kene lari minimum 5 round kalau tak cukup 5 round dapat roti canai suku jee
LOL kejam tuhh
so aku pon bersemangat lah kan lari
guess what aku berjaya lari 7 round ok yeeaahh clapclap
tak sangka kot -.-
next week nak lari lagi baru lah boleh pakai maxi plus kebaya kan kan hehe
dah habis lari tuu main badminton dengan ayah feat paan
basah kuyup baju i nyaahhh kihkih
ok aku dah tersasar topik nieehh hehe
actually nak story pasal satu kejadian yang bagi aku memang tak beradab

kat kedai teeettt
order makan borak borak bagai tuhh
then ada one group of boys datang duduk depan meja aku
so aku agak malumalu kucing disituh sebab hishh semua hot hot guys HAHA *dasar gatal kau fani !
aku buat macam biasa lah kan
aku perasan boys group tuu pandang table kiteorang then sengih sengih
im wondering about that -.-
tiba tiba ayah tanya aku tuu bukan newspaper kita ke ?
so aku pandang dekat budak yang ayah maksudkan
and i was like eyh haah lahh but bila masa dia amik ?
budak tuu sengih sengih and dia kata nak pinjam jap
aku pandang budak tuu dan berkata dalam hati
hooyyy gila biadap kau ! yee pon nak pinjam mintak lah izin . muka hensem perangai macam **** 
haa amik kau memang nak jee aku maki kau tau ?
but aku chill jee sebab ayah aku pon cool 
yang aku pelik bila masa dia amik dan aku memang tak perasan langsung
actually budak budak tuu daripada sekolah teeetttt
memang perangi kau tak semenggah sekolah kau lah weyhh
aku tak paham betul
aku open jee kot kalau dia cakap nak pinjam but nii main amik jee aduh memang angin lah kan
lepas tuu bila dia pulang kan news tuhh boleh buat muka selamba jee without saying anything
memang WTFish lah kau nii *aku tak mencarut lagii yee 

so kepada semua dan aku juga be nice to others ok :))
budi bahasa budaya kita 
tak kene bayar seposen pon kalau nak buat baik 
dapat pahala ada lah kan kan 

2 comments:

  1. weh, siott btol ahh bebudak zaman sekarang..
    agak2 ah kalau nak pinjam barang ke hape ke..
    angin ni weiiiii!!!! *mampus ter'emo sket*

    i know kedai tutttt..hehehehe

    habis ahh weih, balik ni tinggal tulang jep..hehehehehe

    ReplyDelete
  2. LOL budak betuah yang hang over apa the kes ?
    yang kene kiteorang hish hishh

    ReplyDelete

i love you all !!!!