Friday, March 25, 2011

aku kena gigit hantu LOL -.-

Assalamualaikum ,

waaaaaa sedap sedap cuti semester seminggu dah kene masuk sekolah balik
i benci lahh macam ni , benci benci LOL
teacher english aku dahh kasi kiteorang hadiah yang memang best lahh
hadiah dia oral test ! yeeaaaa aku suka cakap cakap depan kelas SEPENUHNYA dalam bahasa inggeris yee
hishhh malu lahh nak buat oral -.-
tajuk oral memang sangat fun aku suka tapi grrrr kene buat essay sendiri
english aku dah lahh hancuss mencarut jee lebih HAHA
ohh kakanda ku along balik lah seremban cepat haaa tolong i buat essay bi :))
folio geo plus sejarah aku belum start pon lagii

ok yang pasal title tuhh
aku pon macam hish biar betul -.-
cerita dia macam ni *cecite cecite
hari rabu lepas aku ponteng koko hehe malas lohh nak pegi
balik sekolah makan makan semua rehat kejap lah kan
then dah pukul 4 , aku ingat nak tido kejap tapi lol homework math belambak kena buat correction
so aku dengan hati yang redha tabah lagiii bermurah hati ini , buat lah keje tuuu
around pukul 6 tuu aku dahh tak larat penat plus mengantuk sangat sangat
aku tido sampai pukul 7.30 , tuu pon alu terbangun sebab dengar azan
malam tuu aku perasan ada lebam merah merah kat leher aku 
aku pon pelik lah kan sebab setahu aku , aku tak dee jatuh atau kene pukul something like that lahh
aku tanya mak su aku dia kata maybe kene gigit dengan teeetttt
aku dahh errr really ? laaa menyesal tido petang tadi
tadi aku tanya ustaz aku pasal bende niii
dia kata maybe jugak , sebab selalunya lebam lebam nii ada syaitan
aku tido time maghrib . syaitan kan banyak time tuu
orang tua pon selalu cakap jangan tido lepas asar tak elok
lagi satu maybe sebab aku terlalu penat , tido tak baca pape
haaaa kan dah kene gigit
tapi aku pon tak pasti betul kee lebam tuu sebab kene gigit teetttt
moral of the story : jangan tido lepas asar . sebelum tido baca ayat kursi
hish insaf aku -.- lepas niii tak nak tido petang dah

yaaaa sudah sudah lupakan pasal gigit mengigit niehh
eyy result spm dah keluar kan
waaahhh best tuu dahh membesar
ramai kata peratus tahun nii kurang thats why ramai boleh score A
pape pon congrates yee anda anda semua yang telah berjaya
to my beloved cousin
NUR ADILA RAMLAN
waahhh hebat lahhh boleh score 9A !
come come give her a big clap yeeahhh huraayyy
pecah rekod kot
mesti dia happy gile kan kan
hishhh aku nak jugak happy macam tuuu
okok dah dahh pegi belajar lahh budak betuah !

2 comments:

  1. perghh..hebat nyer dila 9A tuhh..hikshiks...
    kene geget? padan muko ekau ha, tdo potang2 tyme maghrib sapo suruh!!!

    ReplyDelete
  2. hoho eyy hello i penat gilee lahh
    lagi pon tak confirm lagi yeee tuu kene geget teettt

    ReplyDelete

i love you all !!!!