Thursday, March 17, 2011

dasar pemalas !

Assalamualaikum ,

hishh bila nak habis cuti ni aduh
tolong lahh , penat kot buat homework
to teacher maznah : teacher kenapa kasi homework science susah sangat ?
disebabkan homework yang susah , aku jadi malas nak buat yeeaaaahh clapclap hurayy :DD
ok hari nii khamis 17 march 2011
see kejap jee dah 17 march aduh -.-
aku bangun lambat sikit hari ni hehe lupe nak set alarm *act memang sengaja lupa
dah hari khamis kan tudung sekolah , kasut sekolah plus beg aku yang putih melepak tuu dah terencat sebab ada kotoran
memang aku lah kan yang kena basuh
bibik ? heee aku lagi prefer basuh sendiri
sebab barang aku kan , so aku boleh polish baik punya sampai aku puas hati
dah habis basuh basuh plus main air breakfast jap
then buat homework sikit *sikit jee ok
tengok jam dah pukul 11.30
eyh aku nak makan apa lunch kang ?
plan ngan paan tadi nak pegi beli jee kat restoran mak kiah depan rumah tuu haa
but ntah mimpi ape ntah aku hari nii tiba tiba nak masak pulak
OMG fani masak ? cepat cepat kutip baldi muntah banyak banyak HAHA
lohh kasi lahh aku chance masak :))
belum cuba belum tau ok
menu : ikan sardin pluss ayam masak kicap
tengok kat dapur sardin tak de
ni macam mano den nak masak nieehhh haiyooo
so suruh lah paan pegi kedai beli sardin
yeeaaa finally dah siap sardin plus ayam kicap i
winkwink actually ada gambar
tapi malas nak browse :DD

dah penat penat masak sajee mengedik bukak skype plus blog
then my scandal anak pearl itu on skype
so skyping lah dengan dia through video call
1 hour something lahh calling calling dia
buat photogedik dengan itu budak
haha lol kelakar tauu
















HAHA tengok aku dah bosan 
psss sorry yeee gambar gambar di atas memang annoying :))
mama :(( bila mama nak balik niii
hari hari makan tak sedap

mama ~ cepat lah balik haaaaa

besok aku tak mau masak dah 1 full stop
besok makan lauk kedai jee dah cukup lagi kenyang

2 comments:

  1. makan kedai je ke babe?
    lol..
    try ah masak, google je resepi senang2.
    melambak kot..
    bibik baru tu tak reti masak ke??
    sian ek korang.
    krisis kebuluran btol lah.

    ReplyDelete
  2. memang lah senang main tekan tekan keyboard
    the problem is , mama tak beli barang before pegi ipoh
    so apa jee tinggal
    act malas pegii kedai beli barang ~

    ReplyDelete

i love you all !!!!