Thursday, March 3, 2011

march test dahh habis lahh !

Assalamualaikum ,

yeeeaaaa come clapclap jeritjerit sengihsengihh kihhkihhh
exam habis ! ogehh baru march test yangg habis ~
trial PMR dengan PMR lagii SPM lagiiii
wooo ada yang senang pluss ada yang susah . normal lahh kan kann
err aim aku nak target sejarah B or A mcm tuu lahh *hopefully berjaya lahh ken
8 subjek kau target sejarahh je fani ? haiiyooo apakahh -.-
adalahh sebab2 tertentu kenape aku aim sejarah :))
math huh -.- haiyooo susah ohh
ntahh berape jee aku dapat nanti
aww excited tunggu result HAHA
target 4A jeee lol fani 4A jee ? hoho
target sikit dulu nanti next exam target banyak sikit kan kan
bak kata pepatah sikit sikit lama lama jadi bukit
exam dah habis kerja aku sekarang buat folio

yaaa kelakar tengok aku that is myself during examination niehh
kabutt kot -.-'
bekepit dengan buku plus pencil cute i tuhh HAHA
duduk dalam bilik , just keluar utk turun makan jeee :DD
harihari kejar si kamarul mintak ajar aku math
*selagi aku tak cerdik math kau kene ajar aku paham ! HAHA

pssss i need some help ! grrrr guys tolong ajar aku buat header pakai photoscape
sumpah takk reti ~ please ohhh
planning nakk mencantik kan sikit blog nii ha so that dia comel macam orang lain punye
but well aku kan mana reti buat all these thing ~ nerdyyy kan kan hoho

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!