Wednesday, November 24, 2010

childish

HAHA im childish booooo !
just for a moment ok
semalam pegi paroi rumah pakk teh saya grrrr ~
pegi sana sebab ayah nakk pegi urut dengan pak teh so ayah tinggalkan aku and paan gedikk kat sana
actually tak nakk aku ikot sebab takk de geng semua kecikkecik je umur palingg besar 11 tahun !
but kiteorang pegi dinner dulu then baru pegi paroi so terpaksa lahh ikot kan
makan punye pasal
sampai sana ok lahh aku just duduk tengok tv
then one of cousin aku cakap macam nie
nasuha : kenape kakak datang rumah kite , mama kakak tak jaga kakak ke ?
aku pon huh -.- ape budakk niehh , kau nakk kata aku merempat ke grrrr
aku : mama kakak pegii ipoh belajar
nasuha : owh , wooo jauhh nyeee 
aku : heeeee (sabar je lahh kan )
then aku main one toys nieh
but huh -.- seriouslyy aku lupe ape nama toyss nieh
aku just panggil bende nie colourful sebab toys tuh  colourfull lahh



ha toy ni lahh aku mainn
grrrr jamned je sebab takk tau ape nama bende alah niehh
fun main niehhh
cube lahh teka aku main toy nieh dengan sape
HAHA nasuha aqilah !
grrrr cousin palinggg aku sayanggg
umur die akuu tak sure lupe nakk interview die tadii
but if im not mistaken around 2 or 3 years macam tuhh lah
aku panggil die adikk grrrr
yela aku mana ade adik girl kan
yang ade pon just paan yg terlampau gedikk tuhh
saje je mengedikk layan diee
yela kat rumahh takk de budakk kecikk kan ngeee ~
aku tau budakk kecikk niehh suke ape
die niehh huh gile camera macam aku HAHA [penghasan !]
time tuhh pulakk aku just bawak phone
camera pon just 3.2 mpix
-.-' lain lahh macam camera phone korangg kan
korangg punyee 5mpix, aku takk kaya macam korangg
duit ponn ciputt je
 HAHA tu tu akuu palyy toys niehh dengann diee
aku lahh built rumahh kottt HAHA mcm apee jee huduhh !



 HAHA palinggg favourite !!! cute gileeeee
aku lahh yangg ajar buattt mulutt sexyy gituhh grrrrr





 alolo grrrrr my favourite !!



HAHA gambar yg last niehh ignored jee
aku pon takkk tau motif yggg disampaikann grrrrrr
ha lagi satu , aku pon takk sure title post niehh ade kaitan ke dengann ape aku membebel tuhh
huh -.- aku punye suke lahh kann
bloggg akuu ~~

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!