Saturday, June 18, 2011

we love smile :)

Assalamualaikum ,

yeaahh agak lama tak update blog , well busy week kot last week . dengan folio sj lagi dengan aduhh macam macam lerhh . aku pun memanjang penat . kalau tido siang tuu memang tak ingat dunia . kalau dapat balik awal lagi lahh 4 jam tido !

eyh tadi ada minum minum petang kat rumah mak lang  . bahase omputih nyee hi- tea haha bajet macam lahir kat london jee

ohh yaaa btw again nenek aku warded lagi :'( tadi dah siap siap nak tengok but teetttt wtFISH betul sorang jee boleh masuk . kalau hospital swasta ajak lahh satu kampung tak de sape nak marah

ok memang dah tersasar pada cerita asal . . aku tak tau kenape aku lagi suka letak gambar banyak banyak dari type . so entry ni again aku nak tunjuk gambar jee bhaha :DD

cheer !

girls :) 

we are who we are :DD

ok fine aku still pendek !


grrrrr model ok HAHA 

ila ulala 

nerdy 

okk gambar ni paling favourite lah . muka aku macam ape jee . nerd kan kan yeaahh i suka i suke :DD

gemuk kan saya ?

senget kan kepala anda ! 

actuallu banyak lagi gmbar tapi ohh tidak saya sudah mengantuk ! nak upload kat fb aku pulak tak de fb kan .so upload kat blog pun jdi lahh 


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!