Thursday, June 2, 2011

aku bukan penulis tapi pembaca

Assalamualaikum :)

semua orang ada kelebihan
tapi apa kelebihan aku ?
seriously aku still tak nampak kebolehan aku
nak kata aku pandai menulis penulisan asyik dapat B jee
pandai masak ? grrr lagi lah hampeh
kuat membaca ? i dont think so . tengok jenis buku lah kalau novel haaaa laju jee aku baca hehe
yang aku tau kebolehan aku , aku pandai makan :DD

aku minat baca novel
tapi tak lah adict sangat
tengok mood lah jugak , kalau rajin beli lah kalau tak simpan duit more safety right ?
selalunya aku baca novel time dah merdeka dari minor exam
kalau ada pesta buku lagi lahh , mata aku gatal cari novel jeee
walaupun orang selalu kata cerita melayu semua sama
cinta tiga segi lah , cinta kontrak lah and so on
aku pedulik apa , aku baca jugak even aku tau apa ending dia
bagi aku cara paling bagus nak tau novel tuu best ke tak
kalau aku baca awal2 dah mengantuk means ending die forsure lah mengantuk kan kan
adalah beberapa novel yang aku beli tapi aku tak baca . kenapa ? sebab tak best lah haha
kalau baca awal2 dah mula sebak sebak touching haaa means novel tuu fun so kene duduk diam diam dalam bilik habis kan novel tuu
ada orang baca novel tak ingat dunia kan , tapi bukan aku
time baca baca lah time makan makan time tido tido
habit aku time baca novel aku suka ikut apa yang cerita tuu buat
kalau dlm novel tuu ada cerita pasal tempat2 yang best aku mesti ajak mama ke sapa2 lah pegi sana
macam hari tuu aku baca satu novel then ada sebut pasal mahkota parade , aku sampai sekarang pujuk mama bawak aku pegi sana
then ada sekali tuu dalam novel sebut pasal KFC aku pujuk ayah pegi makan KFC hehe
seingat aku lah , 2 novel jee yang berjaya buat aku melalak habis lahh
semua orang tau kan penulis siti rosmizah yang agak famous lah jugak
cerita dia fun lah jugak
aku tak terlalu memilih penulis , mana yang best aku capai jeee kihkih


my novels
 aku rasa macam banyak lagi novel tapi ntah mana hilang
ada yang pinjam tak reti nak pulangkan balik
jenis manusia yang tak tau malu mcm tuu lah aku paling tak suka
lagi satu aku paling pantang kalau orang kelepet , lipat lipat novel aku cacat jadinyee
cinta adam dan hawa , bicara hati , cinta kau dah aku bla bla
ada lagi yang best tapi aku lupa tajuk hehe
sekarang cuti kan so aku giat membaca novel along *psss hehe i pinjam novel u yee budak



muka saya cerah bila membaca HAHA


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!