Wednesday, June 8, 2011

picture means a lot

Assalamualaikum ,

eyy happy holiday :) even dah nak habis tapi still cuti lagi kan . ok folio aku memang dah nak sampai tahap SELESAI . yeeaahh thats great ,cepat siap cepat hantar tenang kepala otak aku . even school break kali ni tak de pegi mana mana pun ade aku kesah ? i know my parents well . along pun nak balik so lepas ni boleh lah holiday semua dah ada .


ok dah tersasar pada topic kahkah , memang favourite aku kalau bosan amik camera and tengok balik semua gambar . memory camera aku pun dah tahap sardin 3 ribu lebih gambar dalam tuu haiiyoo aku pulak memanjang lupa nak beli CD . pujuk ayah beli camera baru sebab memory dah habis :DD HAHA lol padahal boleh beli memory baru ni nak jugak camera baru *gedik nak mati lah kau fani !

raya 2010 :)

ok cube tengok gambar kiteorang raya last year , pagi raya tuu planning nak raya raya rumah sedara awal memang suddenly stuck lah bila pak lang aku terlupa nak cabut car key die . so car key tuu dalam kereta and the car suddenly locked . semua konci rumah lah apa lah dalam tuu . pagi tuu semua kabut cungkil mana yang patot malangnye tak berjaya terpaksa lahh call apek makenik betol kan kereta tuuu -.- HAHA what a day

actually memang aku rasa raya tahun lepas tak fun langsung . aku dah happy happy dengan baju baru colour pink tuu duit raya pun ciput jee dapat hish hish maybe sebab muka aku macam budak Uni

open house :)

raya kalau tak pegi open house tuu memang bukan raya lahh kan . hari hari ada open house . semua collection baju kurung aku dah pakai . dari yang darjah 6 punye baju pun aku muat lagi *nampak sangat aku tak membesar


open house rumah kak ngah paling fun sebab on that date was my lovely papa birthday ;) jarang celebrate birthday ayah . nii pun aku yang kasi idea kat mama suruh beli kek then boleh celebrate dekat rumah kak ngah . tapi hari tuu jugak kaki ayah injured aduh cian ayah aku terpaksa celebrate dengan kaki yang injured ituhh


our happy open house :)


 ok dah jangan tersilap , tuu bukan weeding akak aku ke sape sape . tuu open house rumah aku . infact ramai yang kata ni open house ke ape haaa ? khemah sampai 5 aduhh aku pun terkejut actually . aku ingat ayah nak pasang 2 khemah jee its is fine lahh . then tengok kontinjen askar datang dengan trak dabak dabak pasang sampai 5 khemah i was like fuuyoooo dah macam aku kawin pulak *HAHA berangan berangan

aku rasa nii open house kiteorang yang paling besar besaran punye lahh . tapi aduh sedih betul along angah tak de time tuu diaorang tak dapat balik . jadi aku lah yang terpaksa tolong mama buat itu ini . guess what aku just makan cendol jeee tau time open house nii . busy sampai lupe nak makan kambing rusa ayam goshhh ! nikmat gile makan banyak banyak

tuu cerita raya aku tahun lepas tahun ni punye ntah lahh tunggu dan lihat je lahh . belambak lagi gambar aku nak tunjuk nii . meh meh acik tunjuk kek ekau -.- *buruk lah bahasa n9 kau fani !

hangout :)

wooo gile fun hangout dengan paan plus adin plus pearl plus kero
ingat lagi time tuu tengok cite megamind 3D babe gile tak cekik darah 1 person 18 hinggit
then sempat huru hare dalam bilik karoke murah kat jj tuhh aduh aku rasa macam nak runtuh bilik tuu
seriously fun lahh hari tuu
nanti plan nak tengok tranformers 3 dengan you guys babe :DD

form 2 2010 :)
ala ni nak nangis nii aduh rindu nak pakai baju biru boleh marah marah macam bajet sikit marah "tolong senyap sikit eyh" "eyh kau kuku panjang mari mari sini " HAHA aduh memang fun . tapi sayang , now aku dah letak jawatan . sumpah tak menyesal langsung ! happy jeee pakai baju putih kain biru cair even colour tuu contra dengan wajah aku yang tak seberapa cerah ni

aku lagi suka sekolah petang . sejak sekolah pagi aku asyik mengantuk jee . kalau boleh nak jee melentang atas meja tebukang tido bhahaha :DD

2010 pun dah habis . waaaa nikamat gilee cuti panjang . even mama busy tapi mama still carik masa nak bawak kiteorang holiday

dunia basah :) 
terengganu :)

walaupun pegi sane 2 hari jee tapi fun lah jugak . mama lah paling happy sebab dapat borong kain batik banyak banyak dengan harga yang paling murah . raya ni tunguu yeee family aku semua pakai batik kahkah . ayah pun giat mencari sampin songket die , hish tak sangka ayah aku ni kuat shopping jugak yee . journey yang sangat sangat lama sakit punggung aku duduk dalam kereta lama lama .

tak sempat nak jalan kat terengganu mama ada meeting so kene balik :(( sob sob
tapi hehe belum habis holiday lagi . .
selang satu hari lepas sampai seremban dari terengganu esok tuu kiteorang dah gerak pergi taiping perak


perak :)
patutnye kiteorang adik beradik tak diundang pun untuk ikot mama dengan ayah ni sebab diorang pegi ada keje . tapi bile buat muka kesian sikit haaa ayah kasi green light so ikot lah . sempat mandi mandi dekat  lost world tambun jee . paan jee sibuk sangat nak mandi kat sane . aku dapat naik itu apa nama swan ape ntah HAHA macam ape jee then itik itik kat tasik tuu suka kejar orang geget baju orang suka hati abah die jee

gadis gedik sdn bhd :) 

one week before pegi holiday kat terengganu dengan perak tuu , wan aku masuk hospital . aku ada cite kat korang kan kan ? so aku dengan along kene lah jaga wan yang tercinta tuu .

paling tak tahan tengok tuu sempat gedik gedik amik gambar HAHA . tiap kali tengok bambar tuu mesti tersenggih punye lahh

photoshot :)

yeahh disebabkan cuti so ank buah aku ila ulala ni stay lah rumah aku . rumah die rumah aku jugak , rumah aku rumah die HAHA

my cats :)

alolo comel eyh anak aku LOL apakah ? mula mula sekor jee kucing then dah beranak anak pulak jadi lah banyak . sekarang pun kalau tak salah aku ada 20 ekor

sape nak beli kucing nanti calling calling lah aku . harga kita bincang face to face nak yang murah ada yang mahal pun ada . yang free ? mintak kat abah kau kalau nak free haha

engagement :)

ok gambar yang terakhir tunang cousin aku . malas nak cakap banyak entry pasal tunang ni pun aku dah penah buat . so pegi carik dan baca .

as what i said picture means a lot , kadang kadang dengan hanya tengok gambar jee kau dah boleh gelak senggih sorang sorang  end of the story rajin rajin bawak camera kulu kilir untuk snap sweet memories :)

2 comments:

i love you all !!!!