Friday, June 10, 2011

miss u sayang

Assalamualaikum ,

baby miss u lah muah muah grrr sumpah rindu you
dah lama tak dating kan ?
my honey bunny <3

ok dah enough ! tak payah nak bersayang sangat lah kat sini HAHA
haha dont make it wrong ok , im not talking about a person im talking about FACEBOOK
ok memang dah lama sangat aku menahan diri dari tidak menyentuh laman sesawang ni *ceh ayat nak bm kampung je kau
kalau hari sekolah aku tak lah rasa gian sangat nak active fb tapi since cuti dua minggu ni aduhh tangan gatal jee nak active

HAHA but dont worry , aku dah tulis besar besar punye banner kat bilik , FANI ! NO FB OK MY DEAR

fyi aku penah cakap kat mama "maaaa alang dah deactive fb tau " guess what mama jawab "laa yekew alhamdulillah jimat elektrik" LOL this mean mama menyokong perbuatan aku OMG ! ingat nak bangkang ke apa aduhh

jealous tengok angah dengan paan ceh bajet celik mata jee bukak lappy on fb chat dengan kawan . gelak sana komen gambar tuu lah ini lah . aku ? HAHA tengok jee lahh

actually boleh jee active account balik tapi aku ada sebab aku sendiri kenapa aku deactive . sebab utamanya bukan kerana NAK BELAJAR ! bhaha itu memang salah . mesti orang ingat alaaa die deactive sebab nak belajar lah tuuu , yeaahh you wrong babe . sape nak tau main reason nya hehe come face to fece bebeh grrr :DD

ok fine memang merepek ape aku tulis nii , sumpah bosan . blog aku so i punye suka lahh nyahh :p

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!