Tuesday, May 3, 2011

PhotoShot

Assalamualaikum ,

yeeaaaa aku sangat berterima kasih kepada kerajaan kerana telah memberi cuti tidak berganti semalam
dah cuti kan so ada lah pasangan X ni ajak aku pegi ikot mereka punya photo shot
seriously mula mula aku sangat lah excited then tiba tiba mood aku dah fly fly away so aku ckp aku tak nak join
setelah dipujuk hehe aku pon join jee lerh
speechless ! sumpah memang fun habis lahh
yela aku rasa ni lah kali pertama aku pegi location photo shot *budak jakun kan
pagi pagi lagi aku dah bangun sebab memang kene pegi location tuu awal
ok location : HOMESTAY LONEK
eyh betulkan ? aku tak sure LONEK ke YONEK ? tapi YONEK tuu macam nama racket badminton YONEX hehe
tempat tuu ada sawah
disebabkan pasangan X tak kasi antara kami yang join photo shot ni upload gambar mereka
alah nii kira macam nak buat suprise lerh
okok so aku kene akur dengan permintaan pasangan tersebut
nanti bila dah dapat green light baru aku pagi tau sape pasangan X itu
first of all aku nak memperkenalkan photographer yang terlibat
ladies and gentlemen please give a big clap to shahril fahmi dan zaid

no camera please ! 



zoom awek lerh


credit to pearl :)

normal lah kan kerja bidang ni kalau landing sana sini

fahmi feat zaid


aku ada dua nikon ok ! kau ada ke ?

yeeaahhh memang happening lah dua dua photographer nieh 
aku sakit perut tau sebab asyik gelak jee 
ok jap nak promote kedai abang zaid 
korang tau ampangan ? dekat dengan area giant ampangan 
ok kalau dah tau itu sudah bagus 
sape selalu pegi kedai gambar yang sebelah kedai topup tuhh angkat tangan ?
yeahh tuu lah kedai abang zaid 
so kalau sape sape nak kawin or ada event pape yang memerlukan photographer 
jangan segan segan halo halo abang zaid 
aku tersangat lah terkejut sebab tiba tiba aku terpaksa jadi mak andam pulekk 
aduh aku mana lah reti sangat tepek tepek bedak kat muka orang ni 
kat muka sendiri tuu boleh lerh jugak




owh yaaa lupa mau dibilang 
actually ada lagi dua orang yang join photoshot ni selain pasangan X ituh iaitu myra dan miss wondegirl nabila
kerja kitaorang make up , snap picture plus angkat barang2 prop
sumpah fun sangat !



















lepas itu kau tau babe 
aduh KUALA PILAH jamned teruk kot 
4 jam kitaorang stuck dalam kereta 
aduh dah grrrr menahan kesakitan gastric 
yela aku pagi tuu sempat breakfast seketul karipap jeee kot 
kesimpulannya kalau rasa nak jalan jauh bawak bekal sendiri yee 


 BUZZ. . . harap maaf yee 
gambar pasangan X tidak akan ditayangkan atas permintaan pasangan tersebut 
segala kesulitan amat dikesali *tiru iklan baik pulih jalan kat highway


3 comments:

i love you all !!!!