Monday, May 16, 2011

selamat hari guru

Assalamualaikum ,

yeaaahhh semua orang tau kan hari ni hari paling bermakna buat guru2
since aku tekedek kedek masuk tadika sampai lah sekarang guru yang dah banyak kasi aku tunjuk ajar
thank you CIKGU , TEACHER , USTAZAH , USTAZ dan hehe LAUSEE *sebutan cikgu dlm b.cina ntah betul ke tak aku eja
ohh yaaa mama kesayangan saya the best teacher in the world *cehhh peringkat nasional nyahh
aku since darjah 1 sampai 6 mesti ikot mana2 sekolah yang mama mengajar
tapi sekali pun tak pernah mama masuk kelas aku ajar subjek2 tertentu
setakat masuk untuk relief tuu penah lahh
jadi anak cikgu memang susah
buat salah sikit , kejap jee mama dapat tau hehe *naughty tau aku kecik2 dulu
weyh kerja jadi cikgu nii bukan senang ohh
bukan kerja macam kerani bank ke , bila pukul 5 jee dah bolehhh berambus balik rumah
cikgu bukan kerja kat sekolah jee
kat rumah , kadang kadang ada seminar lahh meeting lahh
lepastu dengan perangai kita lagi dia nak layan , family dia lagi
hishh sangat memenatkan
aku tengok mama , balik jee terus tido *cian mama
mama penah kata kat aku dah besar nanti tak payah lah jadi cikgu , memenatkan .

my lovely teachers :)





hehe ni je gambar cikgu yang aku ada
this year aku nak snap pic cikgu manyak manyak bawak tido biar aku cerdik lebih sikit
cikgu time aku tadika dulu semua aku dah lupa nama diorang *hehe sorry cikgu
time sekolah sri delima ckg yang aku still ingat err ckg melisa , teacher marry dengan cikgu K
hishh teruk nyeee otak ingatan aku
time sekolah sk seremban jaya pulak ckg yang paling aku suka teacher mazila , ckg shiela haaa banyak lagi lah
aku ingat lagi time aku darjah 1
cikgu apa aku tak ingat , hari hari dia jumpe aku nak kasi ceramah free sebab aku hari hari nangis tak nak masuk kelas
then aku pernah dapat result math 100% HAHA waaaahhh cerdik aku time tuuu *thank you cikgu sebab ajar saya  apa itu 1 2 3 ....
tapi tuu sekali seumur hidup lahh kihkih
nak list kan semua nama cikgu2 aku hishhh tak dapat derhhh
SELAMAT HARI GURU CIKGU :)
TERIMA KASIH AJAR SAYA ABC 123 lalala :DD

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!