Monday, May 23, 2011

new single

Assalamualaikum

ohh waaaaa exam paper teras dah habis
as what i said , aku memang tak confident boleh dapat A
aku just hope result aku B and no FAIL
eyh ada tanah runtuh kan kat hulu langat
aku baru tau semalam
kesian budak budak kecik yang terkorban
ajal maut ditangan TUHAN kan
kita tak boleh predict bila kita mati
btw korang ingat lagi KEM ASUH yang aku penah cerita dulu ?
kem tuu memang dekat sangat dengan tempat kejadian tanah runtuh tuu
aku sangat bersyukur sebab time aku pergi dulu , bende ni tak berlaku lagi
tempat tuu memanh dikelilingi hutan , bukit bukit
semoga mangsa kejadian tanah runtuh tuu ditempatkan dikalangan orang yang beriman amin :)



maher zain :)



haaaaa dah dah jangan pandang maher zain tuu lama lama , ingat yeee laki orang tuuu jealous pulak bini die kang
yaaaa MAHER ZAIN semua orang kenal kan ?
kalau ada yang tak kenal jugakk aduh parah betul hidup kauuu
aku respect kat dia , dia macam dah berdakwah kan kan
aku mengaku , aku ni tak lah baik sangat
lagu lagu nasyid niii , errrr agak jarang lah aku dengar
lagu pertama maher zain yang aku dengar OPEN YOUR EYES
serious sedap sangat lagu tuuu
guess what first time aku dengar tuu aku menangis tau
bila dengar aku rasa tenang sangat
so far kalau aku stress ke marah ke lagu tuu lah aku dengar
tapi lagu open your eyes ni aku tengok ramai yang tak tau
asal eyh ? aku agak confuse pasal bende ni
ok tak pe , sekarang pegi dengar kat youtube ogehh

aku rasa ramai yang dah tau kan
maher zain sekrang ada single baru tajuk dia FREEDOM
err lagu ni boleh tahan lah mantop hehe
so jgan lupe dengar yee 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!