Saturday, August 13, 2011

usaha ikhlas tawakal :)

jyeeaaahhh  trial habis jumaat lepas dan aku tak lah "happy" gilegile merdeka merdeka konon nya lah kan . selagi result tak dapat still belum happy

ada lebih kurang 1 month lah tolak bulan ogos ni the real PMR babe ! lol grrrrr excited takot gigil gigil semua ada . semua orang berharap aku dapat result macam kakanda tercinta aku dua orang tuuhh

semalam balik kampung ikot atuk pegi kedai , dalam kereta aku memang kene simbah dengan segala macam soalan lahh

percubaan pmr dah habis ? 

berapa A dapat ? 

boleh dapat 8A tak ? 
 
belajar elok elok , kau kene dapat 8A . 

paaaappp grrrrr yang aku boleh buat hanya lah usaha ikhlas tawakal . rezeki manusia dimana mana kan . Allah itu maha Pemurah

paper trial macam cendol campur weyy , ada susah ada senang . satu bende yang aku belajar dari exam exam yang lepas , jangan terlalu confident apa yang kita jawab semua betul . kalau pegi mana mana motivasi mesti dia akan ajar kita untuk think positive in the exam . tapi aku tak boleh ikot cara tuu lahhh , dulu mid year test ada one paper ni memang aku target A lahh but harharhar out of target :'(

kenapa dekat bumi ni ada makhluk tuhan yang sangat suka dengki sesama umatnya ? im really curios about that . bulan mulia ni puasa makan minum , puasa anggota badan :) so please be nice to everyone


hari ni dah 14 hari kita puasa kan , wooooo raya is on the corner .puasa tahun ni kat rumah aku sangat meriah sebab along angah semua ada . buka sama sama sahur sama sama terawih pun sama sama

yaaaa baju raya saya dah siap :D satu lagi belum siap hehe , hari tuu before puasa ada pegiii shopping2 raya lah konon nyee kan tapi barang yang aku beli sikit pun tak de sesuai untuk pakai raya huhu . nanti ingat nak ajak mama pegi jj beli kasut plus baju . aku prefer beli barang kat jj murah dan cantik kihkih


ok dahhh enough aku nak out out , kasut tudung tak basuh lagi esok dah sekolah . jap lagii tusyen aaaaaaaaaaaaaaaaa sebulan lagi lepas nii weekend dah tak payah pegi tusyen ! 

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!