Wednesday, August 31, 2011

selamat hari raya (part 1)

hhuuuuuraaaayyyyy dah raya . selamat hari raya ! maaf zahir batin :) aku baru balik dari kampung petang semalam . semua orang hari raya pertama dah upload gambar kat fb dah update entry raya kat blog , aku baru tehegeh hegeh nak update hehe

okk so amacam raya korang ? ada baik ? wohooo bagi aku taun ni raya sangat FUN ! better than last year lahh .pagi pagi dah bangun tolong kemas rumah susun pape yang patut then siap siap chantek chantek hensem hensem hoho

kuih raya

okk makanan wajib hari raya of course lah kuih raya kan . malam raya pertama aku tengok bekas kuih raya wan semua dahh kosong haha lol cepat gila habis dasyat

lepas "orang orang besar" balik dari masjid semua bekumpul ready untuk sesi memohon maaf dengan dapat duit raya hehe . raya belah mama tak ramai sangat semua balik kampung diaorang lagi satu .


riang ria hari raya

family belah mama 


my family :)

  
cousins!
family sebelah ayah
nasuha :D
grrrr :p

okkk dah cukup . letih aku upload gambar kat blog ni . kalau fb tuu boleh lah jugak upload sekali banyak . jgan lupa baca part 2 pulak tau . byeeee :)

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!