Monday, August 29, 2011

ohohoo balik kampung

jyeah esok raya woohooooo gila fun . aku rasa puasa kali ni sangat cepat berlalu dan sangat fun . malam tadi lepas terawih terus balik kampung . around pukul 12 baru sampai , nasib baik kampung kat rembau jeee .

macam biasalah kan pukul 5 bangun sahur untuk kali terakhir tahun ni 
esok dah tak payah bangun awal ehek i suke i suke :D lepas sahur tido balik *baik kan aku . plan hari ni wan nak buat lemang , rendang , ketupat grrrrrrrr sedap punye 

baru pukul 7.30 , mama pun belum balik pasar lagi nak masak macam mana kan . paan dahh ajak main bunga api dengan mercun . what ? gila ke ape budak nii . dah dia ajak kan so ikot jee lah . cousin aku izz pun nak join jugekk . main mercun pagi pagi mujarab untuk kejutkan makhluk allah yang still guling guling atas katil


memang tak de keje kan diorang aduhh -.- bila wan dah marah suruh mandi baru nak stop . cousin aku yang izz tuu ada amik kelapa kat rumah nenek dia yg lagi satu . so dia nak jual kat depan rumah wan sebab forsure ramai nak beli kelapa kan



diorang jual dalam 100 biji dan berjaya menjual kesemuanya ogehh . orang yang last beli siap kasi duit raya lagii . untunglah ~

then dah start buat lemang , ketupat , rendang and so on . aku just tolong sikit sikit jee hehe

lemang !

ketupat !
okkk dah cukup cukup aku dah penat lohh . tido time eheehhhkk :D selamat bebuka wahai readers !

selamat hari raya maaf zahir batin !

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!