Saturday, July 16, 2011

this is best bro

jyeahh power lah liverpool boleh beat malaysia 6-3 . btw malaysia pon superb jugak . kira ok lah tuu kan 3 goal . tak lah malu sangat kan kan . kalau 6-0 macam mana ? mau takk 60 inci malu muka tuhh -.-

tengok match tadi adik beradik jeee . freedom gila lah weyh 3 hari ni . since khamis ari tu mama ayah tak de kat umah . seperti biasa lah ken urusan kerja semestinya . begegar rumah tadi terjerit jerit . mesti bibik kata ni anak beruk ke anak orang ini bhaha :)

weyyy trial lagi berapa minggu jee . kene work hard nyahhh . target 4A 4B . aku tengah dalam proses nak buang MALAS aku ni . aduiii guys please pray for me ok :)

yaaa aku nak story sikit pasal event last week . still not to late is it ? yeaahh good good . minggu lepas memang vodo vongok betul lah bila n.sembilan kene sekolah ari sabtu . sebab ada hari kecergasan and sekolah aku kene jadi tuan rumah . weeee sounds fun kan kan . memang sangat sangat fun .










yaaaa nampak tak gambar tu ? HAHA kalau tak nampak besar kan yee . time event tuu ns player datang . tapi aku tak lah addict sangat dengan apa ituhh  zakwan adil and so on bla bla haha .

on that day aku ada explorace . saje mengedik masuk . tapi tak menang pun . sumpah penat , lari lari lah kene dende lah joget lah haiiyoo pape pun this is  best bro :DD






game paling aku benci skali . apa ntah nama dia . sakit lol kaki . lagi sikit jee boleh menang tapi masa dah time


No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!