Friday, July 8, 2011

a day :)

weeeeee aucaaak ^_^

hari ni stad tak belajar weyy . seminggu 2 hari jee belajar . paling mantop lerh dengan trial lagi 4 minggu ppooiiitt . besok sekolah ganti . berapa banyak sekolah ganti lahh deyyy . penat tau ?

tadi stad ada program "liver to liver" aka "hati ke hati" HAHA :DD mama ayah aku macam biasa lah busy keja kan hehe . disebabkan kakak aku yang mokcuk tuu balik so apa lagi mintak tolong dia lah pegi

then jyeeaahh boleh balik awal . ingat nak terus balik rumah . tapi alahai grrrr perut lapar . so pegi makan kat mcd ." thank you along sebab selalu belanja saya makan walau dimana mana jua HAHA  "

mid year exam punye result hehe boleh lah . result cukup cukup makan . paling aku sebak sikit sebab result english dengan kh tak sampai target aku lol . trial pmr kene A yeee fani ! yaaaaa go go haha

mr A : sangat gedik lah main nyorok nyorok . malu konon . lempang nak ?

bunny teeth :DD

love u lah along !

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!