Sunday, July 3, 2011

OMG abang abang saya suka abang !

jyeeahh update entry sambil makan kerepek horlick mama plus anguk anguk dengar lagu favourite aku "dont wanna go home"

grrrr title nak gempak jee kan . macam cite titanic you jump i jump kalau cite melayu pulak lautan pacific pun sanggup ku renanggi 

ecehh lautan pacific konon padahal swimming kat kolam KLCC pun dahh lemas . it just a word kan . kalau ada yang sanggup buat tu bukan LOVE tuu GILERRRR namanya

tadi lepas balik tusyen terus puuuppp telentang atas katil sampai pukul 4 . bangun bangun jee terus dapat idea . so ape lagiii terus capai lappy lahh HAHA .

alright biar kak limah cercite cercite ogehh . actually aku nak cerita pasal "a person" yang aku pernah crush dulu hehe :DD btw kepada orang yang " disinun " please dont take it wrong ok nii cerita lama lahh babe

aku tak beberapa nak ingat sangat , kalau tak salah aku masa aku darjah lima kot . disebabkan lagi setahun aku akan jadi calon UPSR kan so mama pun giat lah menghantar aku pegi tusyen sana sini motivasi itu lah ini lahh . carik tempat tusyen bukan main lagii padahal tusyen depan rumah jee tuu pun tusyen english jee

if im not mistaken aku masuk dulu dari dia . eyh kita kasi nickname dia " MR POYO" ok dah sambung cerita ! time mr poyo first day masuk tuu aku macam alahh tak hensem pun . balik rumah cerita kat along

aku : nak tau tak kat tempat tusyen ani ada budak baru
along : lelaki ? hensem ?
aku : tak hensem langsung ! poyo bongkak riak semua ada

kat tusyen dulu aku dengan mr poyo tuu selalu lah jugak gaduh . setiap half a minute before balik teacher kiteorang mesti buat spelling bee . yeeeaahh paling fav aku bhaha *semua fav kau lah fani

kadang kadang aku menang and kadang kadang dia menang . mr poyo bajet tu sangat suka panggil aku " gegar " sebab ? as what u know badan aku kan dah sampai tahap GEMOK

every week jumpa mr poyo kat tusyen then one day dia tak datang . i was like haiiyooo kenapa tak datang ? ok maybe dia just ada hal . then bila dah 3 minggu tak datang haaaa ni dah melampau lahh ni . ak dengan tak malunya pegi tanya kat kakak yang keje kat tusyen tuu . guess what OMG mr poyo saya dah berhenti tusyen :'( starts from that aku rasa lah aku dah crush dengan dia . waaaahhhh nyaaaaaa first man crush babe ! haha

since dia berhenti kat tusyen tuu dah tak fun lah . tak de sape nak gaduh gaduh . oh yaaa lupa nak cakap umur dia time tuu darjah 6 and aku pulak darjah 5 . kira mr poyo tuu lagi tua lah kan . then aku tak ingat macam mana aku boleh tau yang dia dapat 5A utk UPSR

eyh lupa pulak , dulu aku ade masuk taekwondo hehe time tuu sama pulak dengan dia . tapi malangnya kejap jee kahkah

sampai sekarang aku dah tak jumpe dia . dulu time aku ada fb aku ada carik and HAHA i found his fb ! so add lahh nak tegur malu pulak . one day tuu aku dah tersangat bosan so aku say hyee lah kat chat box

aku : hyee :)
mr poyo : hah -.-
aku : still remember me ?
mr poyo : errrr macam penah kenal tapi kat mana eyh
aku : owh ok salah orang maybe . see you later bye :)

beberapa minit selepas itu . . 

mr poyo : eyh jap i think i know you
aku : owh really ? kan aku dah cakap maybe aku salah orang *ayat merajuk HAHA
mr poyo : gegar kan ?
aku : ehem ehem penampor nak ? aku dah kurus sikit ok *haha tipu  lah tuu

tuu je last the first and the last aku tegor dia . lagipun tuu cerita lama lerh . zaman otak masih berada di awang awangan . tapi sekarang im big enough hehe big ke ? big lahh jugek

me feat adib 
aku tak de pulak gambar mr poyo ituu  . nama dia kalau tak salah aku harith kot muka dia ada lah sikit macam my classmate adib

as what i said ni semua cerita lama . aku rasa aku crush dengan dia dulu main main punye crush kot HAHA . now aku crush kat orang lain pulek eceh hehe

No comments:

Post a Comment

i love you all !!!!